1 A─čustos 2013 Per┼čembe

BßÄąten ßÄĚaskeler !





Herkese merhaba
Biten maskelerim bitenler ├ž├Âpe yollad─▒klar─▒m k─▒s─▒m─▒nda bu kadar ayr─▒nt─▒l─▒ bir ┼čekilde giremeyece─či i├žin ayr─▒ bir yay─▒n yap─▒p daha a├ž─▒klay─▒c─▒ bilgilendirici olmak istedim umar─▒m i├žlerinden merak edip al─▒caklar─▒n─▒z vard─▒rda bilgilenirsiniz!



Kulland─▒ktan sonra bu ┼čekilde  s─▒v─▒y─▒ iyice i├žeri itip z─▒mbalad─▒m ve bu ┼čekilde 3 kere kulland─▒m ben bu maskeyi ! Akl─▒n─▒zda olsun sizde bu ┼čekilde yaparsan─▒z daha idareli gider.


ETK─░S─░ 
Y├╝ze s├╝rd├╝─č├╝n├╝z andan itibaren ─▒s─▒nma hissediyorsunuz ama asla yanma de─čil! Is─▒nma bir s├╝re devam ediyor daha sonra beklettikten sonrada ─▒l─▒k suyla y─▒kar─▒m y├╝z├╝m├╝ temizlenmi┼č ar─▒nm─▒┼č hissettim onun d─▒┼č─▒ndada bir etkisini g├Âremedim tekrar aladabilirim almayadabilirim denemek isterseniz deneyin derim belki sizde farkl─▒ bir etkisi olabilir.Watsonslarda 2tl ye sat─▒l─▒yor.



K─▒vam─▒da bu ┼čekilde ilgin├ž bir yap─▒s─▒ ve ┼čekerde bir rengi var.



 Korkutucu bir maskesi var dimi :) ama maskenin kalitesi kal─▒nl─▒─č─▒ olsun ├žok be─čendim 
y├╝z├╝me b├╝y├╝k gelsede yinede g├╝zeldi sevdim.


ETK─░S─░ 
Papatya cildi ve vuc├╝du rahatlatan bir bitkidir.Bu maskeyi sevdim diyebilirim ayd─▒nlatma oldumu bilmiyorum pek dikkat edemiyorum ├Âyle ┼čeylere ben y├╝z├╝m beyaz zaten ayd─▒nland─▒m─▒ ayd─▒nlanmad─▒m─▒ nerden bileyim :)) ama gerginle┼čtirdi ve acaip rahatlatt─▒ y├╝z├╝m├╝ uyudum kald─▒m ├Âyle yatakta beklerken ├žok ho┼čuma gitti temizlik hisside veriyor bir nevi tedavi edici ├Âzelli─či var gibi geldi bana ben ├žok sevdim watsonslarda 3tl gibi bir fiyat─▒ var bence pahal─▒ ama indirimde al─▒rsan─▒z deneyin diyorum !



 ETK─░S─░ 
Bir maske bu kadarm─▒ i┼če yaramaz olur anlam─▒yorum !Hi├žbir cac─▒k olmad─▒ insan bir temizler bi bi┼či yapar demi yok yok yok !!! sadece ├žok iyi yap─▒┼čt─▒ ve soyuldu soyulmayla olan ayva t├╝yleriminde i├žine etti !en g─▒c─▒k oldu─čum ┼čey t├╝ylerimi ├žeken maskeler soyulan maskelere hep uzakt─▒m zaten varm─▒┼č demek ki uzak olmam─▒n bir sebebi,can─▒m─▒ yakmad─▒ fazla ama hi├ž bir etkiside olmad─▒:( Rossmanda 2tl ye alm─▒┼čd─▒m.




 ETK─░S─░ 
Ayyyyyyy aman─▒nn,diye ba┼čl─▒yorum ! :)
 O nas─▒l korkutucu bir kokudur s├Âzde portakal ├ži├že─či falan kokuyormu┼č b├Â├Â├Âgg!!bu maske resmen y├╝z├╝me k├Ât├╝ bir┼čey yaparm─▒ki olurmu diye d├╝┼č├╝nmeye ba┼čl─▒yorsunuz maskeyi a├ž─▒p kokusunu al─▒p k─▒vam─▒n─▒ g├Ârd├╝kten sonra ! Bildi─činiz ya─čl─▒ krem ┼čanti gibi yumu┼čac─▒k k─▒vam─▒ var bunun ve y├╝zde en ufak bir temizlemesi s├Âz konusu olmad─▒ aksine y├╝z├╝me o ya─č─▒n─▒ b─▒rakt─▒ y─▒kad─▒ktan sonra:( Tabi ben dayanamad─▒m y├╝z y─▒kama jeliyle y─▒kad─▒m y├╝z├╝m├╝. Fazla ya─č─▒ emerek ibaresini kullanm─▒┼č birde heheh hi├žbir┼čey demiyorum ben bu maskeye al─▒n deneyin bir g├Âr├╝n nolur :))fiyat─▒da 4-5tl aras─▒ bir┼čeydi indirimde gratisten alm─▒┼čt─▒m ke┼čke demiyece─čim ama almasayd─▒m daha iyiymi┼č.



UYGULAMA ┼×EKL─░ 

B├Âyle korkun├ž oldu─čuna bakmay─▒n:) G├Âz ve a─č─▒z kenarlar─▒ bana b├╝y├╝k geldi─či i├žin y─▒rtt─▒m:(
Normaldede ince hemen y─▒rt─▒lan bir maske a├žarken ├žok dikkatli a├žmal─▒s─▒n─▒z.

 ─░├çER─░K 
ETK─░S─░
─░lk olarak  mavi olan rengini kullanm─▒┼čt─▒m yani ayn─▒s─▒n─▒n farkl─▒ rengini.
A├ž─▒kcas─▒ onu daha ├žok sevmi┼čtim buna pek i├žim ─▒s─▒nmad─▒ de─či┼čik geldi bir etkisinide g├Âzlememedim.Uygularken y├╝z├╝m azc─▒k yand─▒ yanak b├Âlgem ├Âzellikle daha sonra yanma hissi hafifledi ve kalan s─▒v─▒y─▒ y├╝z├╝me yedirip korkmadan uyudum.:)┼×effaf salyangozlar─▒n salg─▒lar─▒ gibi bir k─▒vam─▒ var  tiksinebilirsiniz mideniz bulanabilir belki ama kokusu ├žok ho┼č =) Di─čer rengini kulland─▒─č─▒mda cildimde d├╝zg├╝n g├Âr├╝n├╝m ve ayd─▒nl─▒k bir g├Âr├╝n├╝m vermi┼čti almay─▒ d├╝┼č├╝n├╝rseniz 2 sini al─▒p deneyin derim belki bu yada di─čeri g├╝zel gelebilir cildinize.






SEVG─░LER─░MLE 
Maskeli g├╝nler  dilerim ama bu tarz ka─č─▒t maskeli,ge├žici olanlardan l├╝tfen ;)




8 yorum:

  1. z─▒mbalama fikri ├žok iyi ├žok yard─▒mc─▒ oldu bu post bana :9 bu arada blogunuzu yeni ke┼čfettim bende beklerim

    Yan─▒tlaSil
  2. cok guzel ac─▒klay─▒c─▒ bir yaz─▒ olmus can─▒m.
    Nedense bende soyulan maskelerden pek haz etmiyorum kocaman bir tup var bende ama elim gitmiyor , hic i┼če yaram─▒yormus gibi geliyor bana , ayva tuyleri cekmeleri de ayr─▒ bir s─▒k─▒c─▒ nokta.

    Snail maskeleri babama kullan─▒yoruz biz o da begeniyor cildim rahatlad─▒ diyor.

    Bu arada watsons da sat─▒lan cikolatl─▒ maskeyi de denemeni oneririm cok guzel bir maske o :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Bu paket maskelerin hi├ž bir ├že┼čidini denememi┼čtim papatyal─▒ olan akl─▒mda bulunsun. Sen maskelerin kitab─▒n─▒ yazm─▒┼čs─▒n. Eline sa─čl─▒k. Son c├╝mleyi de ayr─▒ca be─čendim. Tebrikler :)))

    Yan─▒tlaSil
  4. Guzel bir yazi olmus can─▒m guzel fikir elde edebiliriz boylece

    Yan─▒tlaSil
  5. papatyal─▒ maskeyi bende kullanm─▒┼čt─▒m seviyorum

    Yan─▒tlaSil
  6. ✪EDA ├ľZER✪
    Ne mutlu bana ozaman!! Te┼čekk├╝r ederim san─▒r─▒m sizinki moda blo─ču,ben daha ├žok kozmetik blogu takip ediyorum:/

    ✪BALBOCE─×─░ ─░LE KOZMET─░K✪
    ├çok mersi b├Âc├╝─č├╝m=) sorma aynen bende ├Âyle d├╝┼č├╝n├╝yorum gereksiz ├╝r├╝n gibiler ┼ču soyucular :S Hihih Babanda ├žok asortikmi┼č ayol!! =))
    Uzun zamand─▒r akl─▒mda ├žikolatal─▒ maske,san─▒r─▒m bu indirimde al─▒cam.

    ✪MAKYAJ KELEBE─×─░✪
    Evet tatl─▒m papatyal─▒dan kesinlikle al─▒p dene bu watsons indiriminde ka├ž─▒rma!! Heheh ├žok sa─čol can─▒m biraz ├Âyle olmu┼č san─▒r─▒m:)Ee son c├╝mledede bir mesaj verelim vatana millete dedim ! :D

    ✪MAKYAJLI KARELER✪
    Bende ├Âyle d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m i├žin yazd─▒m b├Âyle can─▒m,te┼čekk├╝rler be─čenmene sevindim.

    ✪SENA DURSUN✪
    Ara┼čt─▒rmalar─▒m sonucu papatyal─▒ maskeyi seven bir├žok ki┼či olmu┼č :)


    Yan─▒tlaSil
  7. G├╝zel bi yaz─▒ olmus can─▒m ellerine sa─čl─▒k.
    Yaln─▒z ben bu maske olay─▒n─▒ hi├ž sevmiom ya .Al─▒yorum b─▒ kenarda kal─▒yo :D uygulama k─▒sm─▒nda icraat s─▒f─▒r s─▒f─▒r s─▒f─▒r .

    Yan─▒tlaSil
  8. ✪ Te┼čekk├╝rler sen sa─č OL can─▒m,;)
    Hihih evet tek t├╝k al─▒nan maske insan─▒ zarara sokuyor asl─▒nda bir tane t├╝pl├╝lerden almak daha mant─▒kl─▒ can─▒m ama arada can s─▒k─▒nt─▒s─▒ndan denemek i├žin al─▒p yap─▒yorum i┼čte zevkli i┼č (: ✪

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü