1 Ağustos 2013 Perşembe

ᏰᎥten Ꮇaskeler !





Herkese merhaba
Biten maskelerim bitenler çöpe yolladıklarım kısımında bu kadar ayrıntılı bir şekilde giremeyeceği için ayrı bir yayın yapıp daha açıklayıcı bilgilendirici olmak istedim umarım içlerinden merak edip alıcaklarınız vardırda bilgilenirsiniz!



Kullandıktan sonra bu şekilde  sıvıyı iyice içeri itip zımbaladım ve bu şekilde 3 kere kullandım ben bu maskeyi ! Aklınızda olsun sizde bu şekilde yaparsanız daha idareli gider.


ETKİSİ 
Yüze sürdüğünüz andan itibaren ısınma hissediyorsunuz ama asla yanma değil! Isınma bir süre devam ediyor daha sonra beklettikten sonrada ılık suyla yıkarım yüzümü temizlenmiş arınmış hissettim onun dışındada bir etkisini göremedim tekrar aladabilirim almayadabilirim denemek isterseniz deneyin derim belki sizde farklı bir etkisi olabilir.Watsonslarda 2tl ye satılıyor.



Kıvamıda bu şekilde ilginç bir yapısı ve şekerde bir rengi var.



 Korkutucu bir maskesi var dimi :) ama maskenin kalitesi kalınlığı olsun çok beğendim 
yüzüme büyük gelsede yinede güzeldi sevdim.


ETKİSİ 
Papatya cildi ve vucüdu rahatlatan bir bitkidir.Bu maskeyi sevdim diyebilirim aydınlatma oldumu bilmiyorum pek dikkat edemiyorum öyle şeylere ben yüzüm beyaz zaten aydınlandımı aydınlanmadımı nerden bileyim :)) ama gerginleştirdi ve acaip rahatlattı yüzümü uyudum kaldım öyle yatakta beklerken çok hoşuma gitti temizlik hisside veriyor bir nevi tedavi edici özelliği var gibi geldi bana ben çok sevdim watsonslarda 3tl gibi bir fiyatı var bence pahalı ama indirimde alırsanız deneyin diyorum !



 ETKİSİ 
Bir maske bu kadarmı işe yaramaz olur anlamıyorum !Hiçbir cacık olmadı insan bir temizler bi bişi yapar demi yok yok yok !!! sadece çok iyi yapıştı ve soyuldu soyulmayla olan ayva tüyleriminde içine etti !en gıcık olduğum şey tüylerimi çeken maskeler soyulan maskelere hep uzaktım zaten varmış demek ki uzak olmamın bir sebebi,canımı yakmadı fazla ama hiç bir etkiside olmadı:( Rossmanda 2tl ye almışdım.




 ETKİSİ 
Ayyyyyyy amanınn,diye başlıyorum ! :)
 O nasıl korkutucu bir kokudur sözde portakal çiçeği falan kokuyormuş bööögg!!bu maske resmen yüzüme kötü birşey yaparmıki olurmu diye düşünmeye başlıyorsunuz maskeyi açıp kokusunu alıp kıvamını gördükten sonra ! Bildiğiniz yağlı krem şanti gibi yumuşacık kıvamı var bunun ve yüzde en ufak bir temizlemesi söz konusu olmadı aksine yüzüme o yağını bıraktı yıkadıktan sonra:( Tabi ben dayanamadım yüz yıkama jeliyle yıkadım yüzümü. Fazla yağı emerek ibaresini kullanmış birde heheh hiçbirşey demiyorum ben bu maskeye alın deneyin bir görün nolur :))fiyatıda 4-5tl arası birşeydi indirimde gratisten almıştım keşke demiyeceğim ama almasaydım daha iyiymiş.



UYGULAMA ŞEKLİ 

Böyle korkunç olduğuna bakmayın:) Göz ve ağız kenarları bana büyük geldiği için yırttım:(
Normaldede ince hemen yırtılan bir maske açarken çok dikkatli açmalısınız.

 İÇERİK 
ETKİSİ
İlk olarak  mavi olan rengini kullanmıştım yani aynısının farklı rengini.
Açıkcası onu daha çok sevmiştim buna pek içim ısınmadı değişik geldi bir etkisinide gözlememedim.Uygularken yüzüm azcık yandı yanak bölgem özellikle daha sonra yanma hissi hafifledi ve kalan sıvıyı yüzüme yedirip korkmadan uyudum.:)Şeffaf salyangozların salgıları gibi bir kıvamı var  tiksinebilirsiniz mideniz bulanabilir belki ama kokusu çok hoş =) Diğer rengini kullandığımda cildimde düzgün görünüm ve aydınlık bir görünüm vermişti almayı düşünürseniz 2 sini alıp deneyin derim belki bu yada diğeri güzel gelebilir cildinize.






SEVGİLERİMLE 
Maskeli günler  dilerim ama bu tarz kağıt maskeli,geçici olanlardan lütfen ;)




8 yorum:

Eda Özer dedi ki...

zımbalama fikri çok iyi çok yardımcı oldu bu post bana :9 bu arada blogunuzu yeni keşfettim bende beklerim

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

cok guzel acıklayıcı bir yazı olmus canım.
Nedense bende soyulan maskelerden pek haz etmiyorum kocaman bir tup var bende ama elim gitmiyor , hic işe yaramıyormus gibi geliyor bana , ayva tuyleri cekmeleri de ayrı bir sıkıcı nokta.

Snail maskeleri babama kullanıyoruz biz o da begeniyor cildim rahatladı diyor.

Bu arada watsons da satılan cikolatlı maskeyi de denemeni oneririm cok guzel bir maske o :)

makyaj kelebeği dedi ki...

Bu paket maskelerin hiç bir çeşidini denememiştim papatyalı olan aklımda bulunsun. Sen maskelerin kitabını yazmışsın. Eline sağlık. Son cümleyi de ayrıca beğendim. Tebrikler :)))

makyajlı kareler dedi ki...

Guzel bir yazi olmus canım guzel fikir elde edebiliriz boylece

Sena Dursun dedi ki...

papatyalı maskeyi bende kullanmıştım seviyorum

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

✪EDA ÖZER✪
Ne mutlu bana ozaman!! Teşekkür ederim sanırım sizinki moda bloğu,ben daha çok kozmetik blogu takip ediyorum:/

✪BALBOCEĞİ İLE KOZMETİK✪
Çok mersi böcüğüm=) sorma aynen bende öyle düşünüyorum gereksiz ürün gibiler şu soyucular :S Hihih Babanda çok asortikmiş ayol!! =))
Uzun zamandır aklımda çikolatalı maske,sanırım bu indirimde alıcam.

✪MAKYAJ KELEBEĞİ✪
Evet tatlım papatyalıdan kesinlikle alıp dene bu watsons indiriminde kaçırma!! Heheh çok sağol canım biraz öyle olmuş sanırım:)Ee son cümledede bir mesaj verelim vatana millete dedim ! :D

✪MAKYAJLI KARELER✪
Bende öyle düşündüğüm için yazdım böyle canım,teşekkürler beğenmene sevindim.

✪SENA DURSUN✪
Araştırmalarım sonucu papatyalı maskeyi seven birçok kişi olmuş :)


Merve Çelik dedi ki...

Güzel bi yazı olmus canım ellerine sağlık.
Yalnız ben bu maske olayını hiç sevmiom ya .Alıyorum bı kenarda kalıyo :D uygulama kısmında icraat sıfır sıfır sıfır .

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

✪ Teşekkürler sen sağ OL canım,;)
Hihih evet tek tük alınan maske insanı zarara sokuyor aslında bir tane tüplülerden almak daha mantıklı canım ama arada can sıkıntısından denemek için alıp yapıyorum işte zevkli iş (: ✪