23 Temmuz 2013 Salı

'|' Watsons,Gratis,Rossman Arası KarmaKarışık Bir Alışveriş '|'





Herkese Merhaba,Alışveriş Biyerde İhtiyaçtır (:

Gratis indiriminden önce aldığım birkaç ihtiyaçda vardı yazıcağım hemen gratisin fiyatlarını yazmıyacağım herkes biliyor zaten sormak istediğiniz bir ürün olursa eğer aklımdaysa cevaplarım yardımcı olurum.





Rossmana uğradım ve başka yerlerdekilerden daha uygun fiyatta olan bu ihtiyaçlarımı aldım.
GlİSS Maske:Maskem bitmişti glisside bilirim güzel ürüdür hemen aldım bunu 10tl'ye kullanıyorum şuan çook memnunum okadar söyliyim güzel bir maske!

GlİSS Şampuan:2.alışım memnunum gene olsa gene alırım,çoğu yerde 10-11 tl iken rossmandan 7,5tl ye aldım bunuda.

İsana Ballı Sıvı Sabun:İlk defa sabunlarından aldım ellerimi yıpratmasın diye aldım ballı sütlü olanından,güzel kokusu var temizlemesi orta derecede annem memnun kalmadı direk at çöpe bune dedi :( sanırım almıyacağım birdaha ühühü :) Bu koca ürünün 2tl de fiyatı var.

Seyahat için 2'li Diş Fırçası:Kapaklı olduğu için aldım vede 2 tane var çok pratik bir ürün geçen tatile gittiğimde diş fırçamı koyacak kap bulamadığımda sinir olmuştum oyüzden bulundurmak istedim.3TL

Ve Watsıııns (:

Calmıng Body Scrub:Bu sefer lavantalısını aldım bundan birkaç ay önce çileklisini kullanmış çok memnun kalmıştım kokusunu beğenmesemde :/bunun kokusu çok hoşuma gitti ama bundan sonra alıcağım peeling budur sanırım tavsiye ederim.

ReXona Doğal Özler İçeren Deodorant
48 saat etkilidir!
Alkol içermez !
Ozon tabakasına zarar veren itici gazları içermez!
Yazanlar bunlar ben kokusuna bayıldım ve direk aldım süper bir kokusu var ilk önce sevmeyebilirsiniz ama direk kolunuza sıkın tişortunüze benim öyle daha hoşuma gidince aldım memnunumda gerçekten ter kokutmuyor sizi kıyafetlerimede leke yaptığını görmedim daha.

Naturel %100 İpekten Yüz Kesesi:Minicik içinde 3 adet bulunan güzel bir kese,kullanıyorum çok güzel bir dokusu var memnunum.


Sesuların ikisi 4TL,en sevdiğim markalardan biri bittikçe azaldıkça bulundururum.Alix avienin mavi olan rengini ilk kez görüp denemek istedim yeni gelmiş galiba watsonsa.Pembeside bende yoktu hadi alayım diyip aldığım renk oldu daha sürmedim bile evde ojeler gittikçe çoğalıyor sonunda yer kalmıyacak ! Alıx aviende 2 al 1 öde gibi bişiler vardı ikisini 3tl ye aldım.

Benri Kare&Disk Pamuk:Bittikçe alıyorum tam bitecekken indirime girmesi süper oldu çünkü 3tl verip daha almadım bu pamuklardan.

Eklips Banyo Eldiveni:Daha öncede diğer eldivenlerinden almıştım eskidi artık yenilemek istedim çokda uygun bir fiyata geldi.



Cettua Burun Bandı:Sevdiğim burun bandındanda alıyım dedim kaçırmadan kömürlü alcaktım ama göz göze geldiğimiz için dayanamadım hüzünlü bakmasına ve attım sepetime (:

StopEver Acne Patch:Makyaj bulvarının bloğunda görüp denemek istedim.Sivilcenin üzerine yapıştırıcağınız kızarıklık giderici azaltıcı olarak vaadleri var özellikle özel günlerimde çıkan sinsi sivilcelerim için aldım bunu,-1- kez kullandım fena değil hepsi bitsin öyle yorumlayacağım.Rossman ve gratislerde bulabilirsiniz bu markayı.

Skın Recipe:Yulaf falan filan içeren peeling taneciği olan bir maskeymiş ilk defa deniyeceğim bakalım nasıl ne menem birşey.Bu pahalıydı 4 küsür fiyatı vardı galiba.

Oxygen Bubble Mask:Köpüren yüzde pütür pütür olan çok hoş bir maske çok seviyorum kendisini tekrar aldım indirim varken tavsiye ediceğim bir maske.

Gentle Peel Off Soyulan Maske:Deneme amaçlı aldığım bir maskeydi,küçük ayva tüylerini yolduğunu söyleniyordu bakalım ne kadar doğru diye test etmek istedim eğer doğruysa tekrar almam çünkü o tüyler yolunduğunda daha uzun ve koyu renkteki tüyler çıkmaya başlar çok dikkat etmek lazım.

Solingen Tırnak Törpüsü:Elimdeki törpümün canı çıkmaya başlayınca hemen dedim fiyatı inmişken alayım kaçırmadan,birkaçgündür kullanıyorum 2 taraflı bir törpü keskin olan tarafını daha çok sevdim diğer taraf pek iş görmiyor desem yeridir.

Eklips Allık Fırçası:Okar tatlı pembiş bir fırçaki ve kıllarınada baktım ordayken bir tane bile gelmedi çektiğim halde bir tane kalmışken yakaladım bu leoparlı fırçayı.Bir tane allık fırçam vardı benim onu yıkadığımda yedekse olsun diye aldım bunu.

Palmolive 250ml Çikilotalı Duj jeli:)3 kokunun içinden en güzel ve hoş kokanı bu olduğu için ve temizlemesinin ne derece iyi olduğunu bilmeden aldım !Birkez kullandım güzel bir temizlik hissi veriyor çok hafifde nemlendirdi sanki vücudumu,tekrar almam palmolive'nin diğer çeşitlerini denemek istiyorum.

Arm Hammer&Beyazlatıcı Diş Macunu:Denemeyi çok istediğim bir macundu büyük boyu 15tl falandı bende küçük boyunu aldım uygundu fiyatı,dişlerim kahve içmekten çay içmekten zaman zaman bazı yerlerde sarılaşmalar oluyor buna itafen aldım umarım faydası olur :/


404 Süper Yapıştırıcı:Özellikle küpedir birşeydir düştüğünde takmak için yada herhangi birşeyi yapıştırmak için süslemek için aldığım aldım,bazen boş durduğumda mutlaka birşeyin rengiyle oynarım yada birşey tasarlar süslerim.Bu markayı aldım umarım güzeldir,kullanan varmı bilmiyorum ama  sizin tavsiye edeceğiniz güçlü yapıştırıcılar varsa söyleyin.

Eklips Sünger:Bende olan birşeyi neden alayım tekrar dimi güzel bir soru olurdu:) Kendisini şuan kullanmaktayım yani bundan bir ay önceki aldığımı,okadar memnun kaldım ki indirimi görünce stok yapmak istedim fiyatı uygunken,şuan kendisi uykuda diğeri paslanınca üstü başı yırtık pırtık olunca çöpe atılıp bu kabından çıkıp açılacak !(=

Essence Altın Rengi Allı Pullu oje:Altın rengi ve içerisindede iri pulları görünce dayanamadım gel bana bebekim dedim vedeeğ aldım gittiiim!

Rossman Manikür Kürdanları:Bir ucu pütürlü diğer ucuda etleri kaldırmak için kullanılıyor,tırnak etlerine yağ sürüp yumuşattıkdan sonra etleri kesmek istemeyenler için çok güzel bir yöntem üretmişler aslında ben memnun kaldım,kesilmiş kadar güzel durmasada oldukça idare edici,tırnak diplerimdeki etleri törpüledim bildiğiniz,tavsiyemdir alın deneyin diyorum.5 tane var içinde 3tl.



Scotch Brite Temizlik Ne Rahat!:=) Hamarat kızın hali başka demi haklısınız :) 2 Haftadır eldivensiz bulaşıkları yıkıyorum ve tırnaklarım haşat oldu kırıldı biri 2,3 tanesi üstten soyuldu :S İnanamıyorum bulaşık detarjanları ne kadarda zarar veriyor tınaklarıma şaştım kaldım,hani biliyordum ama bu kadar kısa sürede soyulup kırılacağını sanmazdım:( O yüzden acilen eldivenimi aldım,diğeri yırtılmış ve eskimişti,bunu severek rahatça kullanabilirsiniz rossmandan aldım 4 tl. S yani 6 no:en küçük eldiveni bulmakta benim için bir okadar zorken rossmanda sürekli mevcut oluyor sakın ha sakın tırnaklarınızı seviyorsanız eldivensiz yıkamayın diyorum !!!

Rivalde Young Palette:Renklerine elleyip baktığımda bayıldığım bir palet oldu,pembe altın rengi hafif mor olan renk için aldım süperler cidden uygun fiyatına kanıp hemen aldım bugün kullandım hatta oldukça başarılı renk vermede.





İşte bütün alışverişim bukadar!
Genellikle ihtiyaç olanları almayı tercih ettim o çok istediğim color tattolarıda alamadım malum tek başına %50 yoktu:( Sağlık olsun didim döndüm arkamı gittim.
İndirim olmadıkça makyaj malzemesinden olabildiğince uzağım şu sıra


Sevgiler Sizlere,Güzel ve Hesaplı Alışverişleriniz olsun !



20 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

Güle güle kullan canım aldiklarini banyo eldiveni nasil acaba

hazel çelik dedi ki...

ROSSMAN bir kaç yere daha açılsın Üsküdar'a yolum hiç düşmüyor yahuuu bir sürü şey var ordan almak istediğim :) hazioz.blogspot.com

Pembe Dudaklar dedi ki...

Rossman'a gidilmiş , Güle güle kullan hepsini :) Palmolive duş jelini her gördüğümde canım çikolata çekiyor beniiimm :)

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

●Makyajlı kareler●
Sağol canım,eldiven süper ben peelingi üzerine döküp vucüduma sürmekte kullanıyorum,diğerinide ayaklarımda kullanıyorum peeling yaparken iyi işlev görüyor.

●Hazel Çelik●
Rossman yetkililerine hemen bildireceğim efendim yorumunuz dikkate alınacaktır :) Hazel ya :P hihi inş açılır canımda alırsın istediklerini.

●Pembe dudaklar●
Eveett,tişekkürler(: Güzel kokuyor benimde baktıkça duş sırasında canım istiyor çikilita :D

turbo-beauty lover dedi ki...

Ne kadar çok şey almışsın, hepsi de hayırlı olsun :) ben de bir ara Rossmann'a gideyim

ceyda byjade dedi ki...

ne cici şeyler almışsın güle güle kullan hepsini ^^

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Aldıklarınız gerçekten çok güzel şeyle. İyi günlerde kullanmanızı diliyorum :))
Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileiğyle,
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

●turbo beauty-lover●
Sağol canım=),ivit aldım bakalım ihtiyaç çoğu zaten.

●ceyda byjade●
Sağol cicim tişikkür ederim =)

●Fatma damyan●
merhaba,
Çok mersi teşekkürler,beğenmeniz mutlu etti beni.İnşallah hepimiz güzl yazılar yazarız.
Ben kozmetik üzerine olan blogları okuyorum sizinki yemek üzerineymiş:/fakat genede bana yorum yaptıkça bloğunuza gelip ziyaret ederim yemeklerinize bakarım.:)
Sevgiler

burcu y dedi ki...

Rossmann ın sadece uskudar da olması benim de canımı sıkıyor :/ Heves edip almak istedigim cok sey ar :) mesaj atmalı :) Gule gule kullan canım aldiklarini :) Bana da beklerim :)

http://iyiliklerguzellikler.blogspot.com/

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

●burcu y●
:(Uzak kalıyor yakın değilsen tabi.Evet atmalı ama geri cevap vermiyor hiç kimse peşinde koşturuyorlar habire;)Sağol canım tşk. Geldim sanada.

Viktoriya Sener dedi ki...

Güle güle kullan!!!!

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

canım hayırlı olsun aldıkların hepsini gule gule guzel gunlerde kullan :)

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

●vıctoria şener●
Teşekkürler vikicim !!:))

●Bal böceği ile kozmetik●
Sağol Uğur böceğim mersi çook ;)

Nilgün METE dedi ki...

Oy maşallah maşallah bi sürü şey almışsın:)
İpek yüz kesesini merak ettim onu ayrıntılı yazar mısın daha sonra

Nilgün METE dedi ki...

eklips eldivenlerden burda yoktu ben görmedim:) bitirmişler heralde:) güzel oluo eldiven kullanması:) Kolaylık

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

İpek yüz kesesinin ayrıntılı pek bişiyi yok aslında canım ama güzel kese yapıyor sadece bunu diyebilirim fiyatıda uygundu,yüzümden kir çıkmadı ama vucudumda kullandığımda baya iyiydi :))
eklipsleri görürsen kaçırma al birtane dene helede watsons peelingle süper gider (:

mor rimel dedi ki...

Palmolive Çikolatalı duş kreminin kokusuna bayıldım o kadar ki arkadaşım reyondan uzaklaştıramadı beni :p Vanilyalısı da fena kokmuyordu. Şu an sırada bekleyen ürünlerim olmasa ikisinden de alacaktım :(
Oxygen Bubble maskesini pek bi merak ettim şimdi. Peeling etkili mi?

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

Hihih alemsin rimel yea! :))
Ay yok vanilyalısı kötüydü hiç vanilya gibi kokmuyoğdu.
Çoook güzel canım al hemde eğlenceli bişiy,yok peeling etkisi yok köpürüyor sadece.

Bayan Kozmetik dedi ki...

canım güle güle kullan o palmolive duş jellerini alıp yiyesim geliyo ya harikalar :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Sağol tatlım,hihi gülme bak ama ben artık dayanamayıp banyoda tadına baktım =))