14 Nisan 2013 Pazar

AVON TRUE COLOUR {Fresh Cut Greens 4'lÜ FAR} ♥웃 ♥






Yeşillerin olduğu bir farla yine başbaşayız!!

En sağdan gidiyoruz;koyu yeşil baya rengini veren güzel bir renktir aslında yine öyle ama çok oldu kullanmayalı aldığımda henüz farı çok sürmüyordum oyüzden kalakaldı öylece bugünlere kadar.

Onun yanındaki hafif simli bir yeşil açık askeri yeşil aslında aşağıda gözüküyor.

Diğeri mint gibi beyaza yakın ama oda yeşil içindede çok güzel altın simleri var fakat resimde gözükmemekte.

Diğeri beyaz sade bir renk içinde yeşil ve altın renklerini barındıran simler var.



Fiyatını hatırlamıyorum haliyle ama bu farlar sanırım hala katalogda var denemenizi isterim gerçekten güzel renklere ve kalıcılığa sahip.

Birde pembe tonlarında mor tonlarında vardı ozaman hala hatırlıyorum da,keşke kullansaymışım bozuldu gibi geldi bana çünkü seneninde senesi geçmiş çünkiyse,lise yıllarımda makyaj dersimiz için almıştım yaklaşık 6-7 sene gibi bir rakamdan söz ediyorum bilemiyorum belkide yoktur hala dikkat etmedim kataloğa,far bölümü hiç ilgimi çekmemekte çünkü yeterince bende mevcut (:

Bu aralarda kullanmadım ama bazsız çektim resimleride rengini iyi veren güzel pigmentlere sahip bir far olduğunu söyleyebilirim sadece.

Kokusu yok yumuşak yapıda,far fırçasıda iyiydi baya basit değildi.


Güzel Pazarlar Sevgiler Saygılar!!!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁