28 Nisan 2013 Pazar

LOREAL EYEPENCIL ♦♦♦




~Hem parfüm satan hemde bu tarz kozmetik ürünleri satan bir bayandan aldığım bu kalem loreal markasının orjinal olmayan kalemiydi zannediyorum 5 yada 10TL falandı.

~Sosyete pazarlarındada sıkça görüyorum bu tarz yerleri özellikle batıkent pazar yerindeki sosyete pazarının içinde parfümler,kalemler mac rujları hangi markayı ararsanız arayın herşeyin bir çakmasını bulabilirsiniz(:

~Tabi onlar kadar kaliteli değiller hemde hiç kaliteli değiller,geçen yıllarda  maybilline rimeline bile varmış,açıp hemen yapısına bakmıştım,su gibiydi kokusuda berbattı alınmıyacak derecede kötüler alayım falan demeyin verdiğiniz paraya yazık!10Tl daha koyun gidin orjinalini alın tadını çıkarın.

 
~Gelelim rengine kalıcılık oranına!
~Yaniii yumuşak rengini güzel veren bir kalem gördüğünüz gibi fena değil işte,neden almışım onuda bilemiyorum ,ama sanıyorum kaliteliyle kaliteli olmaya'nın arasındaki farkın tadına bakmak için olabilir :]]





~~SᏋVGİLᏋᏒ~~

2 yorum:

  1. Aman diyeyim canım.Geçen bizim okula da bir poşet mac,max factor,loreal çakması getirmişlerdi.Üstelik sahte değil kaçak olduklarını iddia ediyorlardı.Orada da söyledim en ucuz kozmetikleri kullan ama markası olsun.Merdiven altı çakmalarla risk alma.Seninki de blogger denemesi olsun.

    YanıtlaSil
  2. Hehee aynen aynen kaçakda diyorlar hala diyorlarmı bilemiyorum uzun zamandır o reyona uğramıyorum bile(:Zaten orayada yazdığım gibi asla risk alınmaz piyasadaki satılan zaten uygun fiyattaki ürünler gidip ordan alınmaması gerekiyor!!

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁