16 Nisan 2013 Salı

Çöpe Чollananlar ஜ

 ''Bendede sonunda tam bir çöplük yazısı  görüyorsunuz.Açıkcası şaşırdım bitebildiklerine bayada birikmişlerdi,ürünler kokmadan artık atma vakti geldide geçiyor dedim :)
''Bitirdiğim ürüncükleri bu gördüğünüz devasa kocaman gratisden aldığım çantanın içine koyuyorum ortadan kalkmış oluyorlar böylece.''


Hayde üşenip etmeden okuyuverin bakalım neler bitirmişim detayıyla yazdım!!

 Avon Lavantalı Banyo Köpüğü
──╬Üzerinde arkasında sağında solunda içeriğinde en ufak bir lavanta yazmadığı için arkasının resimini çekmedim,önündeki kabıda çıkıp gitmiş.

──╬Ben bunu jel olarak almıştım ama köpük olduğunu sonradan öğrenince iyi olmadı tabi sonuçta küvet olsada sürekli küvette vakit geçiren bireyler değiliz.

──╬Sonuç olarak güzel kokulu mis gibi kokan güzel temizleyen bir lavantalı bir banyo köpüğüydü,sevdim ama birdaha almam tabiki okadar jel dururken.

Isana Kremli Duş Jeli
──╬Nefret ettim asla asla almıyacağım,kokusuda aynı krem kokuyor şu bimlerdeki salyangoz kremi yokmu tıpkısının aynısı kokuyor gidin bir koklayın inanmassanız:)

──╬YA Birkere kremli oradan kaybediyor güzel temizlemedi yumuşacık his veriyor kir varsada yapıştırıyor onları,ben belki temizler falan iyi olur diye,kokusuda fena değil diye ve beğenen bayılan çok oldu diyede aldım ama yanılmışım berbattı,iğrençti kremli şeylerin yanına uğramıyacağım bile gözüm  kapalı olsa bile almam...!)

Let's Pary Yaban Mersinli Duş Jeli
──╬Atmadan önce arkasına bakmadım ama yanılmıyorum yaban mersiniydi,gratisten alışverişim sırasında kasa önünde çeşitleri mevcut olan bu jeli 50Kuruşa almıştım.

──╬Güzeldi yani kokusuda hoştu,temizlemeside fena değildi diyelim çin ülkesinde üretilen bu ucuz jelden daha fazla ne bekleyebilirimki.

──╬Diğerlerinin kokusunu beğenmedim ben karşıma çıkarsa belki değişik kokuları varsa beğendiğimi alabilirim.
 LiLibe Pamuk
──╬Rossman alışverişim sırasında almıştım güzeldi bence işimi gördü ve yüzümde pamuk pamuk artıklar bırakmadı yumuşaktı ve orta kalınlıkta bir disk pamuktu alınabilir tavsiye ederim.)

Visifirm Yüz Temizleme Kremi
──╬Eczaneden tester olarak ücretsiz vermişlerdi,hayret ettim normalde gittiğim yerlerden birşey verilmez tester namına ,oyüzden hem şaşırdım hem sevindim(=

──╬Gel görki beğenmedim,nedeni ise yüzüme sürdüğüm anda yakması,acayip bir şekilde tahriş olmuş gibi yaktı bu krem ikinci paketinide kullandığımda gene aynı sorunu yaşadım.Demekki kaza eseri bu ürünü alsaymışım beğenmicekmişim iyi gelmicekmiş o yüzden ürünlerin testerını denemek alıp fikir edinmek için güzel bir şey,ah birde verseler böyle hep içim yanmıcak!)



Nivea Pure Natural Organik Argan Yağı&Aloe Vera Tonik
──╬Sabahları kullanmak için güzel bir seçenekti,doğal yazıyor gerçektende alkol içeriği az bir tonikti bu nazikçe temizlemesindende anladım.

──╬Kullandıkça kokusunu çok beğenmedim salatalık gibi bitkisel kokusu var.

──╬Tüm cilt tipleri için yazmasıda benim için bir eksidir çünkü cilt tipinize uygun olanı almalısınız,buarada neden aldın ozaman dicekseniz toniği ben kullandım ama ben almadım o yüzden bu şekilde yorumum.

──╬Saçtada aynı şey geçerlidir,asla tüm saç tipleri içindir yazanını almayınız sadece uyarıdır bende size bir tavsiyedir,ha aldığınız halde memnunsanız birşey diyemem ama alınmamalı firmaların artık ne üretsek diye diye son noktalarıdır piyasaya sundukları çeşit çeşit isimleridir bana göre.

──╬Birde şimdi bir moda çıkmış yağlıdan karmaya dönük yok kurudan hassasa diye yok öyle birşey ben duymadım derslerde bile görmedim böyle birşey!!

──╬Cildiniz ya kurudur ya hassastır ya karmadır ya yağlıdır,bu kadar başka bir seçenek başka bir dönüklük daha olamaz (:

Avon ClearskinTonik
──╬Bu kadar iyi temizleyen bir tonik olamaz kiri okadar güzel çıkarıyor ki anlatamam tabi alkolün bolca olması cabası evde saf alkol var alnıma denemiştim onu,gül suyumun üzerine sıkarak pamukla alnımı temizledim evet aynı işlevi gördü benim yaptığım daha zararlıydı tabi denemeyin sakıncalıdır! (:

──╬Bir daha görsem alabilirim belkide bu toniği ama çok iyi temizliyor olması iyi değil bir yandanda içeriği kabarık çünkü.

Kuru Şampuan
──╬Gratisden 6 Tl'e aldığım kuru şampuanın ömrü tükenti bitti kendi kendine 2 kere kullandım sonra bir baktım uçmuş gitmiş çokta severdim kendisini uçmasaydı gitmeseydi iyiydi ya  zaten yan koyduğum için akmıştı biraz,aman ha sakın siz benim yapmış olduğum hatayı yapıpta çekmeceye koymayın sonra yazık olmasın böyle:(

──╬Birdahaki indirimde alıcam yeniden kendisini sevmiştim çünkü!!!

──╬Rahatsız etmeyen bir kokusu var,yağlı duran saçlarınıza fıskırttığınızda yağlı görünümü ortadan kaldıran bir pudra aslında bir nevi,saçta beyaz beyaz izler kalabiliyor ama taradıktan sonra iyice saçlarınızla bütünleştirdikten sonra o sorunda ortadan kalkmış oluyor.

 ──╬Ben sonrasında wax sürüyorumki iyice beyazlık görünmesin hemde elektriklenen kalkan küçük teller yatsın diye iyi bir işlev oluyor oyüzden waxları seviyorum.

 ──╬Farkettiğim birşey varki oda kuru şampuanı sıktınız ettiniz tamam sonra birgün geçdi banyo yapıcaksınız diyelim o sırada saç suyla bütünleştiğinde kafa derinizde bir değişiklik bi kaymaksı yumuşaklık hissedeceksiniz sanırım bu pudradan kaynaklanan birşey ve ne kadarda şampuanladıysam o his gitmedi,ama bu beni rahatsız eden bir durum değildi tabi bunuda bilin diye yazdım.


 ──╬Avon Şeker Kokulu parfümünü ve dawıd walkerları bitirdim.

──╬Avonun bu parfümünü denemeyen yoktur sanırım,kalıcı bir o kadarda sıkıcı bir parfümdü kendisi,yazık olmasın diyede gördüğünüz gibi ağız kısmını pense yardımıyla söküp hunharca çıkardım ve dibinde kalan son damlayıda kullanmış bulundum!

──╬Dawıdlerınde birisi erkek parfümü diğeri vanilya&beyaz çukulata kokusu ikiside baya kalıcılardı be sarı leke bırakma olayları yok!

──╬Hayran kaldığım bir koku vanilya&beyaz çukulata kokusuydu numaralarını atmışım birdaha almam diye ama bunu gidip birdaha alıcam okadar kalıcıydı ki anlatamam aldığım zaman numarasını yazıcam bloğada kesinlikle,ve gidip deneyin hatta alın yani benki parfümden kokudan sıkılan insan ilk defa gidip aynı parfümü 2.defa kullanmanın ilkliğini yaşayacağım!


 Watsons Green Tea
──╬Şu maskeyi ne zor bitirdim ben ya sözde 30g'lık birşey ama okadar yoğun yoğunki bitişinde sıktım heryerinden hala geliyordu gelmeyene kadar bastırdım sıktım baya bi sonunda bitti rahatladım,huzura erdim resmen.

──╬Güzeldi kötü demem,yüzü yumuşacık yapan yeşil çay özlü 3TL'lik bir üründü bu,ama birdahada almam deneyecek daha çok maske var ömrüm yeterse hepsini denemek istiyorum :]

Rıval De Loop Yüz Yıkama Jeli
──╬Kuru karma ciltler için olan bir jel.

──╬Yeri gelmiş konusuda açılmışken azcık bilgi vereyim,ginko bilobayı bilirmisiniz bilmem ama ben bir ara hapını içmiştim GNC den almıştım hapıda.

──╬Gınkonun tozuda yaprağıda her derde devadır özellikle alzermır hastalığına karşı kalkandır unutkanlığı ortadan kaldırır zihninizi taze tutar.

──╬Yapraklarını çay olarak içebilirsiniz.

──╬Kokusuda benim içtiğim hapın kokusuna benziyor tabi o hap daha iğrenç kokuyordu ama neyse,fiyatı 3Tl.

──╬Kullandım kullandım kullandım çokta süper temizliyor cildi ama farkettimki daha sonra cildimde bir kuruluk bir soyulma başladı ve ben bu 50ML'lik jeli bitirdim bir daha almamak üzere çöpün yollarını tuttu!

Oriflame peach Lip Gloss
──╬Şeftali kokulu çokta mükemmel nemlendiren dudakta kalan iyi bir glostu ama 8ml olduğu halde tam olarak 2-3 sürümlük daha varken atmak zorunda kaldım nedeni artık 3 sene benimle kaldıktan sonra kokusunun iğrenç bir hal almaya başlamasıydı bende dayanadım attım gitti,zaten şekerli olanı bende mevcut giden glosun yerini aratmıyor.

──╬8TL'ye almış idim,ve görürseniz eğer alın diyorum oriflame'nin dudak ürünleri genelde güzel oluyor .


Cosmo Shop Oje Çıkarıcı
──╬Parmex asetonumdan sonra en güzel zorlamadan çıkaran güzel kokulu asetonum budur.

──╬Watsonslarda satılan 2TL'olan bu ürünü severek kullanıyorum ağız kısmının deliği yok yani birden çok gelebilir pamuğa dikatlice dökmek lazım.

──╬Temizlemesi ve çıkarması diğer asetonlara göre daha iyi bence simli ojelerimide rahat çıkarıyor ilginç bir şekilde.

──╬Buna vereceğim puan 10 üzerinden 10 fazlası var eksiği yok bana sorarsanız.

──╬Badem kokulu olanı bu ben ikidir bundan alıyorum diğer çeşidide var sanırım pembe olanı o kokulu olmadığından almak istemedim bunu deneyin bi derim güzel aseton cidden.

Flormar Nail Art OJE
──╬Bayadır bende ve iyice kötüleşti kurudu bende atmak istedim fırçasınıda alıp golden rose siyah ojemin kapağı yaptım uydu ve kapandı hatta fırçası uzun olduğundan eğildi daha işlevsel oldu biliyorum çok akıllıca oldu.

──╬Flormarın Nail Art ojelerini seviyorum hem hesaplılar hem uzun süre dayanıyorlar bu ojeyi alalı 3 sene oldu.



 TA TA TA TAMM JUDİ ALLIK (:
──╬Allık bitirdim şaka gibi biliyorum ama sırrım var tabikii senelik olması,5 sene geçti aradan alalı ve rengi okadar muhteşem ki kızılayda hosta dönerin yanındaki pasajın içindeki kozmetikçiden almıştım 5 yada 6 tl gibi bir fiyata,okadar  güzelki resmen kiremit rengi!

──╬Yanakta duruşu mükemmel eğer bulursam aynısından gidip tekrar almayı düşünüyorum.

──╬Çok basit ucuzda bir marka aslında ama hiçbir zararı dokunmadı okadar pahalı markaların allıkları ürünleri var uçup giden,bunun kalıcılık oranı 10 üzerinden 8 yani çok iyi çokta güzel duruyor yanakta şehrinizde varmıdır bilemem ama görürseniz en azından deneyin derim.

──╬Sizi bilemem ama şahsen ben bir allığa 10TL den fazla paralar saçmam yazıktır,israfı sevmiyorum ne kadar paramda olsa milyarlarım olsa bile fazla pahalı şeyleri almayı tercih etmiyorum bende mevcut olan 4 allık varsa gidip 4 tane daha almam onun yerine ihtiyacım olan şeyleri almayı tercih ederim.


──╬Rengin kiremitliğine gelin güzelliğine bakın yanacıkta daha hoş duruyor bayılıyorum.

──╬Umarım ürünler hakkındaki uzunca yazımı yazarak sizi okumak konusunda fazla zorlamamışımdır,yazıcak olduğum bilgileri vermeseydim,yazıları bukadar açıklayıcı yazmasaydım içim rahat etmiyeceği için bu şekilde oldu artık idare ediverin(:




Sevgiler Diliyorum İyi Haftalar Olsu 


10 yorum:

Renkli Masallar dedi ki...

hiçte sıkılmadan okudum canım darısı benim başıma :)

к♢к♢ş dedi ki...

Bak sevindim buna işte tatlım çok teşekkürler amin :))
Sevgiler

AYSEL KAYA dedi ki...

ohh maşallah baya ürün bitirmişsin, yazının ilk görseli çanya olunca anaa dedim bu güzelim çantayı mı atıyor :) meğer onun içine topladın sanırım bitenleri :)
kuru şampuanları pek beğenen olmaz ,ilk kez senden olumlu bir yorum okudum, gerçi markadan markaya da değişebilir ama ben hala herhangi bir markanın bu kru şampuan ürünlerini almaya cesaret edemiyorum.
cosmo shop oje çıkarıcısının da ben pembe renklisini almıştım . felaket derecede ağırrr geldi koksu bana resmen boğdu. kullanamamıştım :s

к♢к♢ş dedi ki...

Hihi yok canım:)))Ama bak bu sayede yazımı okudun sanırım o açıdan iyi olmuş çanta resmi=P Evet hemde ortalıktan kalkmış oluyorlar,daha diğer bitenleride göstericiğim ondan sonrada zor gelir bitenler yazım.
Bu kuru şampuanı denemediysen tavsiye ederim ama lazım oluyor bazen aciliyet durumlarında,hergün duş zararlı çünkü saçlara.
Asetonunda badem kokulusunu al çok hafif kokuyor hemde çıkarması çok iyi seveceğini düşünüyorum.

makyajlı kareler dedi ki...

tebrikler canım bayağı ürün bitirmişsin:)) darısı başıma

к♢к♢ş dedi ki...

Teşekürler canım zor oldu ama başardım :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok bilgilendirici bir yazı olmuş kuru şampuanı merak ettim ama :) paylaşım için teşekkürler :)

к♢к♢ş dedi ki...


BOŞNAK KIZI:Kuru şampuan yazıma 2 madde daha ekleyip yazdım onlarıda oku istersen,hemde bir gittiğinde indirimdeyken al derim canım acil saçlarımızın kirli olduğu anlarda imdada yetişen kuru sprey şampuanı bir ürün.

Pembe Dudaklar dedi ki...

O ısana duş jeli bende de var canım bende pek sevemedim maalesef :(

к♢к♢ş dedi ki...

Yerin dibine soktum zaten:/Hakediyor ama parası ucuz diye beğenelimmi yani bütün seri kremli yaa,yeni duş jelleride gördüm 3-4tl ye üst raflarda onlarada bir bak gidince bitsin onlarıda alıp deniyeceğim,ısananın bu tarz kremli jellerindende uzak duralım bence :))