18 Nisan 2013 Perşembe

Avon Göz Kalemleri ♦♦♦



Biri normal birisi simli göz kalemi hadi bakalım renklerine ve yapılarına!!


Avonun bir ucu siyah diğer ucuda kahverengi olan bu göz kaleminin renkleri.

Gayet yumuşak yapıdalar sürümü rahat.

Tek sorun çabucak gözden silinip gitmesi ve her göz kalemi gibi gözümden akması siyahlık oluşturması.

Fiyatına göre kaliteside normal bence.

Bayağıda göz kalemi biriktiğinden ve akma yaptığından dolayı kullanmıyorum kendilerini,anneme hediye ettim göz içine değilde kirpik diplerine sürüyor eskinin twıggy'si gibi güzelde oluyor öyle aslında içine değilde diplere sürme ama bende bir garip duruyor oyüzden tercih etmiyorum şuan öyle sürmeyi(:


 Avon Glimmerstick Diamonds:Yoğun bir Siyah göz kalemi,içindeki beyaz parıltılar muhteşem.

Eyeliner olarak göz kapağıma uyguluyorum güzel duruyor kalıcık oranı az.

Akma ve bulaşma olayını kolayca yapabiliyor.

Sürümü rahat asansörlü bir kalem zaten kendileri,kolay kolay bitmezde.

Tercih edip deneyebilirsiniz böyle siyah simli bir kalemim olmadığı için uygunda bir fiyata almıştım.





(-:







4 yorum:

  1. abonun glimmerstick diamond serisini tüm kalemlere tek geçerim.. hem yapısı güzel hem de dağıllmıyor ,

    YanıtlaSil
  2. avonun çift taraflı kalemini yıllar önce kullanmıştım ilk defa bir göz kalemi görüntüleri çift çift görmeme sebep olmuştu,rahatsız edici olduğu için bir daha da almadım.

    YanıtlaSil
  3. Aysel kaya _>Benim göz çevrem kuru olduğu halde dağılma yaptı malesef o açıdan güzeldeğil ama renk yapı olarak beğendim sadece.Abon avon fark etmez boşver :)))

    Renkli masallar_>Evet güzel değiller genel itibariyle,eski buda canım işte,atamıyor da insan öyle takılıyor annemin çantasında :p

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁