1 Haziran 2021 Salı

MİXUP! SULPHUR TIRNAK-EL-AYAK BAKIM YAĞI


Merhaba !

Tırnaklarına önem değer veren herkes toplansın lütfen💁




Bandrolü olması çok önemli bu arada internetten
 alacaksanız bile buna dikkat ederek alın.

 
Rengini oranını görün diye hiç ellemedim ama
 daha önce 1 kutu bitirdim bunun fanları bayağı çok sizin anlayacağınız.
Meşhur bir tırnak yağı ve kullan kullan bitmez 56gr.

Tırnakların güçlendirmeye ve sağlıklı uzamasına, tırnak etlerini pürüzsüzleştirmeye, yumuşatmaya, ellerin ve tırnakların korunmasını, bakımını ve nemlenmesini sağlamaya, içerdiği mentol sayesinde istenmeyen kokuları gidermeye yardımcı olur. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Kullanımı: Bir miktar avucunuza alın tırnaklarınıza tırnak etlerinize, eşit bir şekilde sürüp güzelce yedirin. Genelde yatmadan önce uygulama yapıyorum ki suyla temas etmesin bir süre ellerim.

Yumuşacık eller ayaklar diyorum. Öyle parfümsü mis kokuyor harika demicem bu sefer kokusuna menthol menthol bir kokusu var, ama ben genede etkisi için vazgeçemiyorum, bildiğiniz yağlar gibi değil sonuçlarını düzenli kullandığınız zaman alıyorsunuz.


Trendyol koleksiyonumda ekli fiyatı bayağı uygun 👇


Sevgilerimle

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁