1 Haziran 2021 Salı

MİXUP! KAFEİN CANLANDIRICI VE YENİLEYİCİ EL AYAK PEELİNG


Selam!

 Yumuşacık eller ayaklar gelsin o zaman.


İçerdiği kafein sayesinde ölü hücreleri derinlemesine arındırmaya yardımcı olur. Ciltteki nem dengesini düzenlemeyi sağlar. Hücrelerin yenilenmesine ve cildin sıkılaşmasına yardımcı olur. E vitamini içeriği sayesinde cildin daha ışıltılı ve yumuşak görünmesini sağlar. Tüm cilt tipleri için uygundur. Silikonlu akıtmayan alüminyum kabak sayesinde güvenli koruma. Sağlıklı cam kavanoz sayesinde kolay muhafaza sağlamaktadır. Tüylenme yapmaz. 

Kullanımı: Kullanmadan önce spatula yardımı ile karıştırınız. Az miktarda avucunuza alarak, el ve ayaklarınıza dairesel hareketlerle masaj yapınız. Sonra ılık su ile durulayınız.

Önemli Uyarı: Yüz bölgesinde ve hassas bölgelerde kullanmayınız.

İlk izlenim olarak çok beğendiğimi söylemem lazım, ellerimi tırnak etlerimi yumuşacık yaptı etkisine bayıldım. Yıkadıktan sonra asla yağlı his bırakmadı, sabun ihtiyacına gerek duymadım. Kavanoz Cam bu arada oda çok önemli benim için, tanecikleri biraz iri ama derinizi çizmeden kolayca peeling yapabiliyorsunuz. Bu tarz pratik ürünleri seviyorum şuanda fiyatı çok çok uygun linkime ekledim mutlaka bir göz atın.

Trendyol linkim👇


Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁