2 Mart 2020 Pazartesi

DENE BUNU SEVGİLİLER GÜNÜ KUTUSU !

Merhaba!

Geçtiğimiz ay sevgililer gününe özel, çok güzel bir kutu aldım 
sevgili Dene Bunu Ailesinden, neler geldiğine birlikte bakalım isterseniz.
Kutunun güzelliğine bir bakın hele ya ayıcıklı kalpli, aşık oldum resmen (:
Tasarımda çığır açtı dene bunu.

Avon HerStory Parfüm; kokusu inanılmaz kalıcı, bi denemenizi tavsiye ederim bunu.

Love Beauty And Planet Diş Macunu : bu ikinci kullanışım, çok sevdim ben bu diş macununu.

Mac Cosmetic; 50Tl indirim çeki, bu hediyeye kim sevinmez ki (:

Supradyn Vitamin; benim eve geldiğimde dinç kalmamı sağlayan yegane takviye aracıdır kendisi.

Simple Yüz Yıkama Jeli: geçen kış kullandığımda yüzümü kurutmuştu iyice ama tekrar şans vereceğim.

Por Çöz Leke Çıkarıcı: hiç denemedik evde, çöpe gidenlerde okuyabilirsiniz yazısını.

Elidor Serum Bakım Kremi: bunuda çok beğendim, özellikle kokusu ve banyo sonrada saçlarımdaki yumuşluk hissini.



İçlerinden öncelik vermemi yorumlanmasını istediğiniz ürün varsa lütfen belirtin.


Denemem için gönderilen Dene bunu ekibine ve değerli markalara Teşekkürler.




ڪےevgilerimle



18 yorum:

  1. Supradyn çok istiyordum geçen ay çıkmasına sevindim bayağı 😊 güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Mac indirim çeki kutunun en güzel hediyesi olmuş :)) Love Beauty & Planet markasının bu diş macununu da çok merak ediyorum, denk gelirsem bir bakayım. Hepsini güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıcam aslında nısana kadar süresi var o sıkıntı. Ankaradamısın bılmıyorum ama bıtane var kullanmadıgım verebılırdım. Sağolasın kuzum :*

      Sil
  3. çok tatlı ve renkli bir kutu olmuş...

    YanıtlaSil
  4. Sadece kutu ambalajıni alabilirim ben pek tatlı ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşündüm aslına bakarsan hehe :DD

      Sil
  5. Ambalaj çok tatlı olmuş😍 İçerisinde ise en çok ilgimi çeken Mac indirim çeki oldu :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel ürünler gelmiş,mutlulukla dene :)

    YanıtlaSil
  7. Supradyni içmeye başladım

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullan avon'un parfümünü merak ettim açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım ben kuzum, avon hedıye gonderıyor bazı bloggerlara bana gelseydı hakkını vere vere kullanırdım :D

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁