1 Haziran 2021 Salı

DENE BUNU MAYIS KUTUSU

 


Merhaba !

Kutu elime bugün ulaştı bende sıca sıcağına paylaşmak istedim 
çoğu denediğim ürünlerden oluştuğu için. 

Vernel ve persil hep kullanıyoruz evde annem bayağı memnun olduğunu söyledi. Bunlarda 1 kullanımlık gidiyormuş, evdekiler bittiği zaman kullanıyor.

 

Lipton ıce tea mükemmeldi uzun zamandır içmemiştim,şeker oranı falan o kadar az ki o yüzdende çok sevdim. Bittikçe alırım hatta arada.

 

Emotion deodorant, hem içerik olarak temiz hem de koku olarak hoşuma gitti açıkçası. Sabah denedim şuanda hala kupkuru ve misler gibi kokuyor.

 

La roche posay gunes kremı, zaten ne kadar cok sevdıgımı bılıyorsunuz, daha once tam boyunu kullanıp sevmıstım. Korkmadan çekinmeden cilt tıpınızı belirledıkten sonra alabileceğiniz bır urun.



Her ay maılınızı takıp edebılırsınız uygunsa sıze mutlaka cıkacaktır kutu.


Sevgilerimle 


2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁