12 Nisan 2020 Pazar

_OGX BİOTİN COLLAGEN SHAMPOO _

Selam kızlar !

Bugünkü konuğumuz misler gibi kokan her şeyine hayran kaldığım bir şampuan.





OGX вισтιη & cσℓℓαgεη "Dolgunlaştırıcı sülfatsız şampuanına T e K kelimeyle bayıldımmm ! hele o kokusu yokmu AŞK yaşiyorum♡ 3 haftadır kullanıyorum, saç tellerimin daha dolgun oluşunu ve parlaklığını gözlemledim. Vitamin B7 kolajen ve buğday proteini içeriyor. Sülfatsız oluşu ise şahane Çok çabuk köpürmesinden dolayı ve güzel temizlemesinden ötürü normalde 3-4 kere şampuanladığım saçlarımı 2 kerede hallediyorum. Zaten bitmesini hiç istemiyorum. Saçlarımın hızlı uzadığını henüz göremedim, bunun için erken olduğunu düşünüyorum, ama gözlemlersem instagram hikayelerimde paylaşacağım, takipte kalmayı unutmayın.Ambalajına uyumlu çokta tatlı lila bir rengi var şampuanın.



Sizin en memnun kaldığınız şampuan hangisi? bu ürünü denediniz mi denemeyi düşündünüz mü?



Sevgilerimle
💖


1 yorum:

  1. bu şampuanın tüm ürünlerini kullanıyorum gayet iyi:)
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁