12 Nisan 2020 Pazar

CLİNİCLAB EL TEMİZLEME JELİ ⧫

Merhaba !

Hepimiz şu önemli günlerden geçerken baştan aşağı tüm hijyenimize çok 
dikkat etmemiz gerektiğinin farkındayızdır sanırım. 




Değerli @elitpharmashop ekibi, beni bu önemli ürünüyle tanıştırıp yalnız bırakmadığı için kendilerine tekrar teşekkür ediyorum. Öncelikle Antibakteriyel jelleri neden kullanıyoruz❓biraz faydalarından bahsetmek istiyorum; bu tarz saydam jel yapıdaki dezenfekteler alkolün ellerde, ciltlerde kalış süresini uzatmaktır. Bakterileri ve virüsleri yok eden "etil alkol, izopropil alkol ve triclosan" gibi kimyasal maddeler vardır.Bu maddelerden en yaygın kullanılanı Alkoldür. 70' derecenin üzerindeki alkol genelde dezenfektan olarak kullanılır✔️ Son zamanlarda ve daha öncesinde bir çok el dezenfektanı denedim. Denediklerim içinde en memnun kaldığım jel kesinlikle cliniclab.
🔹Ellerimi asla kurutmadı, aksine nemlendirerek temizliyor.
🔹Hoş bir kokusu var.
🔹Kaşıntı alerji vb...şeyler olmadı.
🔹Diğer jeller gibi 5 dakika boyunca kurumasını beklemiyorsunuz, emilim hızıda çok başarılı.
🔹Kapağıda çıtçıtlı hemen açılıyor, bayağı pratik öyle kavanoz kapakları gibi çevirmeli değil en azından.

🚫3 yaş altı çocukların kullanımı için uygun değildir!

Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, maske eldiven gibi birçok ürünüde bünyesinde barındıran markanın sitelerini inceleyebilirsiniz. Kendinize dikkat edin sağlıklı günler diliyorum hepinize.


Sevgiler❣️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁