12 Nisan 2020 Pazar

SUPRADYN TAKVİYE EDİCİ GIDA !


Merhaba !

Nasılız ? umarım iyisinizdir... 
Ben ev hayatına alıştım, zaten severim evi yapacak bir sürü şey çıkıyor :) Neyse biraz konumuza odaklanalım, bu yazımda memnun kaldığım bir vitaminden bahsediyor olacağım sizlere.







Ben bu dönemde özellikle daha bi sağlıklı beslenmeye dikkatli ediyorum, hem bol bol yeşillik yiyorum hemde @denebunucom tarafından gönderilen @supradynturkiye Vitamini kullanıyorum. İçeriğinde: Multivitamin, Mineral ve Koenzim Q10 içeren Takviye Edici Gıda mevcut. Bu ürün bana gelmeden öncede eczaneden 50₺ gibi bir fiyattan almıştım. Ne maske nede eldiven en önemli şey bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi unutmayın! Bendeki etkileri ise; dışarı çıkıp gelsem bile halsiz düşüyordum, daha dinç enerjik olmamı sağladı. Kilo yapmıyor aksine bir haftadır evdeyim iki kilo vermişim yani iştahım falanda açılmadı. Yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum,ağır grip olmadım ama boğaz ağrısı yaşamadan burun akıntım oldu kısa süreli. Hastalıkların ağrısız acısız geçmesinde de etkili sanıyorum.
Kullanımı: İçerisinde 30 adet var ve her gün 1 tablet, 1 bardak su ile alınır. Günde 1 defa tok karnına kullanılması önerilir. Supradyn® yoğun yaşamınızda aktif kalmanıza yardımcı olur👍 Kısacası her bünyede farklılık gösterebilir tabiki ama ben çok faydasını görüyorum tavsiye ederim. Fotoğraflarda daha çok dışarı çıkın ibaresi var ama tabi siz aldanmayın
ona #evdekalın :) Virüs geçsin topluca Türkiye turu yapacağız merak etmeyin.



Sormak istediğiniz sorularınız varsa yorumlarınızı  bekliyorum.




ڪےevgilerimle💋

2 yorum:

  1. Bağışıklığımızı güçlendirmemiz iyi olur hele de şu kritik süreçte.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁