13 Nisan 2020 Pazartesi

MONDAY BOX LEPETİTMARSEİLLAİS DUŞ JELİ !

Merhaba !

Sevgili @itsmondaybox Cıvıl cıvıl mis kokulu bir kutu göndermiş,
 böylesine güzel bir kutuya özenle hazırladığım bir görsel yakışır dedim.
Kutunun içerisinde Lepetitmarseillais_tr markasının yazıözleyenlere temasından esinlenilmiş 4 adet duş jeli bulunuyor.


🍉 Organik Karpuz ve Fesleğenle nemli ve ferah bir duş keyfi!
🍇 Organik Frenk Üzümü ve Nane ile nemli ve taze bir duş keyfi!
🌿 Organik Greyfurt ve Kekik ile nemli ve yenilenmiş bir duş keyfi!
🍊 Organik Kan Portakalı ve Biberiye ile nemli canlandırılmış bir duş keyfi! 


Marka her birimizin zevkini düşünmüş ve birbirinden çeşitli duş jellerini piyasaya sürmüş. 
Benim 2 tane favorim var frenk üzümlü ve karpuzlu olan, karpuzlu olanın kokusu nefis, jelibon yiyesim geliyor, frenk üzümlü de acıktırıyor beni :) fresh bir kokusu var. Greyfurtlu tam olarak meyvenin ta kendisi! ben suyunu meyvesini çok severim, kokusuda güzel. Kan portakalı biberiyelide kendimi bayağı iyi hissettim, zaten ambalajılarına baktıkça mutlu oluyorum yaz biran önce gelmeli⭐️ Ürünleri En Özel kılanlar ise; Organik/ Vegan Formül / Geri dönüştürülebilir ambalaj / Doğada ayrışabilen formül > 




Bu arada serideki ürünler her yerde denemeniz için 19,90 TL 




ڪےevgilerimle


2 yorum:

  1. karpuz fesleğen varsa denenmeli :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mis gibi ikiside duşta o sıcaklıkla fresh bır kokuya dönüşüyor.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁