28 Şubat 2020 Cuma

SEPHORA CREAM LİP STAİN ALWAYS RED RUJ -*-



Merhaba !

Yapısıyla dudaktaki duruşuyla beni benden alan bir rujdan bahsedeceğim sizlere...



 1,3 ml lik minnoş bir ruj, totalde 6-7 kere falan sürdüm.
Tam kırmızı insanıyım aslında, turuncuya yakın falan değil direk bu tonlarda bir kırmızının hastasıyım.

 

Kokusu çok güzel, cecile long kisses kullandıysanız kokuları birebir aynı diyebilirim.
Kalıcılığına 10 üzerinden bi O N veririm. {İçerden hafif silinsede genede yakından bakmadıkça o kırmızılık asla gitmiyor}
En sevdiğim ise krem yapıda olması ve mat durmasına rağmen dudaklarımı kurutmaması.
Dudaklarınıza peeling uygulamak isterseniz uygulayın tabiiki ama dudakta parçalanma ve kötü bir görünüme yol açmadığı için gerek kalmıyor.


Ben henüz büyük boyunu almadım ama bu ambalajın olumsuz yanı kapak kısmı resmen çatladı,büyükte böyle bir sorun olurmu bilemiyorum ama serinin 89 renk seçeneği var ve 60 tl bu parayı verir miyim bi düşüneyim müsaadenizleHer şey zamlandı önceden çok daha uygundur bu rujlar, herkes bütçesine göre hareket etsin artık yapacak bir şey yok. Sormak istediğiniz merak ettiğiniz noktalar var ise yorumlarınızı bekliyorum.





ڪےevgilerimle


4 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş, çook yakışmış ❤️

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı biraz yüksekmiş ama çok güzel duruyor. Yakışmış da :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁