28 Şubat 2020 Cuma

MONDAY BOX - SEVGİLİLER GÜNÜ KUTUSU ❤


Selam !

Monday box 14 şubat Sevgililer günü için bizleri düşünüp güzel bir kutu göndermişler,
hadi gelin bu şık  kutunun içeriğine bakalım.


Ürünlerin nasıl olduğunuda açıklayan güzel bir liste hazırlamışlar.



Listerine Ağız Çalkalama Suyu 

Eskiden çok kullanırdım ama ağzımı yaktığı için biraz ara vermiştim sadece. Bu sanıyorum yeni çıkan çeşidi, henüz denemedim denedikten sonra fikirlerimi paylaşacağım.


Markanın daha önce hiçbir duş jelini kullanmamıştım, misler gibi çilek kokuyor çok beğendim ilk izlenimim olumlu yönde.

Neutrogena Hydro Boost Jel El Kremi

El tırnak kremlerini sürekli kullandığım bir marka, tırnak kırılmalarımı engellediğini söylemiştim size. Bu kremde jel formunda ve emilimi,verdiği yumuşaklık hissi çok güzel. İnstagramımda yorumladım oraya bakabilirsiniz.

Neutrogena Hydro Boost Jel Maske 

Kış aylarında kuruyan cildime çok iyi geleceğini düşünüyorum kullanmadım henüz. İnstagram hikayelerime koyarım uygulayınca takip edebilirsiniz.



Değerli Monday Box ekibine ve markalara bu güzel ürünler için çok teşekkür ediyorum.



𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓮𝓻

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁