26 Şubat 2020 Çarşamba

DENE BUNU EXCLUSİVE KUTUSU 💫

Merhaba !

Dene Bunu sitesinde bildiğiniz üzere ücretli kutularda mevcut,
bende geçtiğimiz ayda geçen seneden kalan %20 indirimimi kullanarak ihtiyaç alışverişi yaptım.


La Roche Posay Toleriane Yüz Temizleme Jeli (50 ml) :Hassas ciltler için özel geliştirilmiş formülü ile eskiden kullandığım jelle alakası yok bayağı güzel olmuş. Kullananlar biliyordur muhtemelen, daha zor arındırılan bir yapısı vardı önceden. Şimdi ise çok daha kullanışlı ve kolay arınan bir jele dönüşmüş. Neyse efenim konumuza gelirsek böyle bir kutuyu sadece bu ürün için almış bulundum :) 50 ml ama ben bereketli kullanıyorum jelleri, şimdilik idareten alayım dedim.

Loreal Botanicals Yoğun Onarıcı Maske; Daha önce hiç denemediğim bir seri. Tek kullanımlık bir maske ama ben rahat 3 kez kullanırım diye düşünüyorum. 

 Redoxon Kids Vitamin; Çocuklara özel minnak minnak sağlıklı jelibonlar düşünün, tabi ben hepsini pakedi açar açmaz yedim bitirdimNe yapayım jelibon görünce dayanamıyorum. Güzel düşünülmüş bu olay ama henüz çocuk sahibi değilim:D


Arkadaki maviş saman kağıdı sayfalarından oluşan defterde,kutu içinde bulunanlar arasındaydı. Defterin arkasında dene bunu yazıyor :/ tek sevmediğim olay bu oldu, o yazmasaydı aslında birine hediye de edebilirdim çok tatlış olurdu.Toplamda her şey içinde %20 indirimle 24 tl gibi bir rakama geldi. Gayet uyguna almış oldum, ara ara böyle uygun kutuları çıkabiliyor takipte kalın bakın.




ڪےevgilerimle💋

8 yorum:

  1. Güzel oluyor böyle kutular:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en azından ihtıyacımızda yetişiyor ımdada :D

      Sil
  2. Deneyelim bunu 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. güzel kutuymuş tasarımı da güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde bebek yağı falanlısı vardı aynı fiyata ama daha çok ürün vardı kutuda tam alıcaktım ki bitti :D

      Sil
  4. Bu siteye uzun zamandır kayıtlıyım bana bedava hiçbir şey göndermediler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli kontrol edip senin talep etmen gerekiyor tatlım, yoksa gönderim yapmyorlar o şekilde.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁