3 Şubat 2020 Pazartesi

Çöpe Чollananlar -51 ஜ



Merhabalar !

Aslına bakarsanız bu sefer savsaklamadım, pek fazla bitenlerin birikmediğini
 düşündüğüm için biriksin öyle diye diye ocak ayının sonlarına kadar geldik..(-:





Dalin Bebek Şampuanı : Her banyomda olması gereken bir şampuan kendisi. Makyajım varsa duşa girdiğimde bununla yüzümü köpürtüp yıkıyorum. Kokusuna zaten bayılıyorum, temizlemesi çok güzel yalnız saçlarımı sertleştirdiği için sıkça elimin gittiği bir şampuan tabisi değil. 

Vione Beyaz Sabunlu Köpük Sabun : Bu kokuyu sanırım ben sevmiyorum ya :/ temizlemesi orta, pratikliği iyi hoş ama koku beni boğuyor. Kokuyu seviyorsanız şans verebilirsiniz.

Dove Şampuan : Dolgun görünen saçlar için üretilmiş ciddi anlamda aşırı beğendiğim ve tanımına uygun bir şampuan! Kabarmıyor saçlarınız ama yoğun ve dolgun duruyor ben çok beğendim seneler sonra dove şampuan kullandım birde. Kokusuda çok hoştu. 


Vichy Duş Jeli : Gıcırdak bir temizlemesi yok, ama o temizlenmiş hissi ve nemlenme hissi bir arada olan bir jel kendileri. Firma gönderisi olduğu için kendim tekrar almayı düşünmüyorum. Çok beğenmiş olsaydım alırdım, buna puanım düşük. Kokusu yok denecek kadar değişik farklı parfümsü bir kokusu yok yani, öyle söyleyeyim. 

Hc Hair Care Bitkisel Saç Bakım Yağı : Her kullanımdan sonra saç tellerinizde bir dolgunluk hissediyorsunuz, ve derinden beslendiğinide anlıyorsunuz. Uzama konusunda tereddütlüyüm, çünkü saç uçlarımı düzenli kestirsemde bir süre sonra gene kırıklarım gündeme geliyor :/  Artık ne yapmam gerekiyor keratin bakım falan diyorlar ama bakacağız duruma göre. Faydalı bir yağ ama birçok kişi memnun, deneyebilirsiniz.

Sun Ozon Sensitiv Güneş Kremi : Hassas ciltler için yazısını gördüğüm için Rossmann' dan satın almıştım. Kesinlikle harika bir güneş kremi , birde fısfıslısınıda almıştım oda mükemmeldi. Çok iyi koruyor, tenim çok beyaz hatta beyaz gidip beyaz geliyorum ne zaman bu ürünü kullansam. Rahatlıkla kullanabilirsiniz, benim bünyemde çok alerjiktir hassastır.

TopiCrem Yüz & Vücut Peelingi : Tanecikleri az olmasaymış harika bir peeling olabilirdi. Yıkama jeli olarak duş esnasında çok sevdim kendilerini😏 Kokusu falan çok hoş, hafif meyveli bir koku. Yumuşacık bir his bırakıyor ciltte, peeling niyetine almayın alacaksanız benden söylemesi. Birde fazla bastırarak yapmayın yüzünüzde can yakabiliyor sert tanecikleri.

Neutrogena El Ve Tırnak Bakım Kremi : Daima favorim olan bu el kremini bilmeyeniniz var mı daha. Tırnaklarıma çok iyi geldiğini düşündüğüm için sadece geceleri kullanıyorum. El kremleri arasında en sevdiğim çeşidi bu.

Loreal Lumi MagıQue Primer : Artık ülkemizde yok bunun yerini yeniler yer aldı. Onlarda gayet başarılılar. Daha çok aydınlatıcı niyetine kullandım ben, blogumda karşılaştırmasıda vardı maybellinle.

Dove Deodorant: Bildiğimiz dove o güzel kokusu işde, gayette güzel teri önlüyor. Tavsiye ederim diğer çeşitlerinide deniyorum, bittikçe alırım.

Avene Termal Suyu : Bu minnak boyu ama büyük boyunuda kullandım zamanında, güzel ben seviyorum. Aydınlatıcıdan sonra sıkınca özellikle bomba etkisi yaratıyor veya yaz aylarında serinletmek için biçilmiş kaftan!

Tiande Green  Tea Diş Macunu: Çok çok beğendiğim bir marka oldu kendisi. Gerek ağız ferahlığı gerek dişlerimin temizlenmesinde büyük rol oynadı. Gratislere falan gelse direk alırım ama şuan için sadece internet sitelerinden satın alınabiliyor.

Dr. Tuna Pure Rose Yüz Temizleyici Jel : Kapağı çevirirken kırıldı, nasıl kırıldığını anlamadım ama başka bir kutuya boşaltmak zorunda kaldım :S Yarısını bitirdim ürünün zaten, güzel hafif boğmayan bir gül kokusu var. Yüzümü temizledikten sonra verdiği temizlik ve yumuşaklık hissini sevdim.

Desio Lens Solüsyonu : Kullandığım lenside güzel solisyonuda ayrı güzeldi her türlü bu markaya kefilim ben. Renkli lensleri efsane valla instagramıma bakabilirsiniz görselinide koymuştum, ara ara hikayelerdede görebilirsiniz.


Mediwell Dudak Bakım Kremi : Kullandığım ve sevmediğim bir dudak kremi oldu kendileri. Hafif mentollü yapısı ve dudaklarımı ferahlatması dışında hiç bir özelliğini sevmedim, bana yaramadı faydası olmadı kısaca.



Burdan merak ettikleriniz olursa, anlatırım
yorum kısmında belirtmeniz yeterli.






Bende bitenler bu kadar, bir sonrakinde görüşmek üzere beybiler.


ڪےevgilerimle💋


14 yorum:

  1. Dalinin kokusunu çok seviyorum. Makyaj yıkarken hiç kullanmamıştım. Ben de kullanayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayys sorma bende misler gibi kokuyor :P Sürekli kullanılmaz ama duş esnasında kullanıyorum işte bende (:

      Sil
  2. baya ürün bitmiş tebrikler .. bilgi edinmiş de oldum böylece merak ettiğim ürünler hakkında..

    YanıtlaSil
  3. Çok severim ''bitenler'' postlarını.

    YanıtlaSil
  4. Bebek şampuanı ile insan neden yüz yıkar? Gerçekten buna anlam veremiyorum. Arkadaşıma da çok anlattım yok göz doktorum dedi, yok nette okudum. Şimdi kirpik dibi iltahabıydı, göz kuruluğuydu uğraşıp duruyor. Saç temizliği için olan bir ürünün yüz, göz temizliği için önerilmesini doğru bulmuyorum :( Yine de tercih meselesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli yapanları bende anlamıyorum evet :D ama duştaysam makyajımda varsa tercih ediyorum napayım, çok o tür bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar.

      Sil
  5. Sen de benim gibi hiç kozmetik ürünü bitirememişsin. Ne guzel biriktirmişsin. Ben hep çöpe atıyorum. ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh evet ya sorma :) bir oncekınde vardı ama kozmetik.

      Sil
  6. Tiande green tea diş macunu listemdeydi. Dove şampuanın üstündeki mor bitki lavanta mı? Bunu deneyebilirim.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁