22 Ocak 2020 Çarşamba

LOREAL SAF KİL EŞİTLEYİCİ MASKE 💚


Здравствуйте!
Selam !

Daha öncede aynı markanın peeling maskesini yazmıştım.
Kil maskesi yazıp aratabilirsiniz. Şimdide cilt tonunu eşitleyen maskesini yazdım...


 







❤Hafif lekelerime çok etkili oldu zaten bariz bi güneş lekem vs yok yüzümde. 

Yüzüme sürüp yarım saatte bekletsem asla kuruluk gerginlik hissi yapmıyor yüzümde.

Daha aydınlık bir görünüme kavuştuğum bir gerçek.

10 kullanımdan daha fazla kullanıyorum.

İster peeling yapın ister direk cilde sürüp maske çok avantajlı bir ürün.

İçerisindeki tanecikler yoğun ve minicik oldukları için yüzü çizmeden dairesel hareketlerle cilt soyma işleminizi yapabiliyorsunuz. 

❤Kokusu fresh bir limon gibi, ağır değil çok güzelde değil.

Peeling yaparken ara ara maskenin hemen kurumasından dolayı parmaklarınız kaymıyor, suyla ıslatmak yerine gül suyu yada soda kullanın.

❤Herhangi bir hassasiyet oluşturmadı bende, çıkarırken de kolay arındırıyorum.




Detox mu? bumu diye sorarsanız detox derdim onu alırım bir dahakine, veya yeni çıkan hassas ciltler için olan maskede olabilir.





ڪےevgilerimle💋






14 yorum:

  1. Merak ettigim bir ürün, özellikleri güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. fena değil ben de detox maskesini bir tık daha çok sevdim sanki..

    YanıtlaSil
  3. Bunu kesinlikle deneyeceğim. Özlemişim seni.. Çok teşekkürler 😍🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım bende senin yorumların özledim <333 öperim cokk

      Sil
  4. Bu markanın kullandım ben ama bu ürünü değildi teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Hiç bilmiyorum bu ürünü.Aydınlık yüze kavuşman güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  6. işine yaramış olmasına çok sevindim ben henüz denemedim çünkü

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁