23 Aralık 2019 Pazartesi

RİVAL DE LOOP YOUNG LET IN GLOW GLİTTER PALETTE 💫


Merhaba!

Kısa süreli çıkan bir seriydi, bende far niyetine gündüz
 bile sürebilen bir yapım olduğu için severek aldım.










Kremsi güzel bir yapısı var. Bence kalıcı da bir yapısı var ve incecik simlerinin yapısı.
Göz kapağım düşük olduğu için çizgi oluşuyor. Far bazıyla çok güzel kalıcı bir makyajla denemedim tabi ki, beyaz sim, maskara, dudak parlatıcısı sür çık yaptığım için test edemedim. Şuanda da pek kullanmıyorum aslında ya gardırops a yüklerim yada hediye ederim herhalde bilemiyorum. Buna benzer bir dolu simli far ürün aldığım için pek yüzüne baktığım bir palet değil😇




Sormak istediğiniz sorular varsa eksik yada yazmayı 
unuttuğum her zaman sorabilirsiniz.




𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓮𝓻...



12 yorum:

  1. Ne kadar hoş pırıltıları var.

    YanıtlaSil
  2. ışıltılarına bayıldım. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Yılbaşı gecesi kullanılabilir belki..

    YanıtlaSil
  4. Çok kullanışlı değil gibi görünüyor, ama renkler çok hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far nıyetıne falan kullandım bırkaç kere sonra bıraktım :D

      Sil
  5. That seems to be great products :)
    I'm following you now and I would be happy
    if you have the time and desire to follow my blog.
    https://katrinausdd.blogspot.com/

    LG Katrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh, thanks a lot, you're so sweet. I am right now! : * love

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁