21 Aralık 2019 Cumartesi

NİVEA ANTİ-AGE HYALURONİK ASİT & KOLAJEN TETİKLEYİCİ SERUM !


Merhaba💁!

Minicik bir 5 ml serum ama ben nasıl kullandım ve 
kullanıyorum isterseniz inceleyelim.




Vaadleri ve yerine getirmesi çok alkışlanası 👏


2020 az kaldı artık bitirmem gerekiyor :)

Ml az olunca haliyle az az kullanıyoruz bu tarz ürünleri. Dermoroller kullandığımı daha öncede söyledim ama anlatabilmek bir türlü nasip olmadı. Birçok kişi kullanıyor aslında ama kimse bloglara yazmıyor yazanda tek düze yazılmış yorumlar. Hangi kremle nasıl kullanmış yazmamışlar mesela, belki soru sorulmasını istiyorlar bilemem ama detaylı yazmak her zaman daha iyidir.

Kısacası ben her dermoroller sonrasında kullandım ve ciddi oranda cildimin sıkılaşıp gözenekleriminde sıkılaştığını gördüm. İndirimde 20₺ almıştım, şimdiki zamlı indirimde alırmıyım hayır. Tekrar bu fiyata düşmesi gerekir almam için. Bu arada 5 ml ama akışkan bir yapısı olduğu için birkaç damlası bütün yüzünüze yaymak için yeterli geliyor. Boyun bölgeme kullanmadım ama kullanırsanız tabisi biraz daha erken biter. Kokusu bildiğimiz nivea kokusu beni rahatsız etmedi. 


Ben bu şekilde kullanıp memnun kaldım, ister 7 gün boyunca kullanın ister haftada bir peeling sonrası kullanın size bırakıyorum.




𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓮𝓻...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁