14 Ocak 2019 Pazartesi

D&R KİTAP ALIŞVERİŞİM 📕


Merhaba!

Geçtiğimiz aylarda ufak çaplı bir kitap alışverişi yaptım. Güzel seçimler olduğunu düşünüyorum,haydi bakalım...



İlk defa alışveriş yaptım D&R dan, bayağıda memnun kaldım hesaplıda oldu benim için. Vakit nakit zaman üçlemesi önemlidir,yaklaşık 2-3 iş gününde geldi. Kargo dahil 28,69₺ geldi. Aslında kargo ücretli olan hiçbir yeri sevmiyorum,ama konu kitap olunca akan sular durdu! Kitaplar genel olarak düzgündü bir tek sevgi saygı kitabının arka kapak kısmının ucunda zedelenme olmuş, neyse dedim oda nazarlık olsun.


Mümin sekman- Her şey Beyinde Başlar { Sekma'nın yazılarını severim hatta Doğan Cüceloğlundan daha mantıklı geliyor,şuan bunu okuyorum bitsin yazarım} 

Dr.Emerson Eggerichs- Sevgi Ve Saygı {Sevdiğim biri tarafından tavsiye edildi ve aldım okudum,çok iyiydi ilk bu kitabı paylaşacağım sizlerle}

Stefan Zweıg- Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu { Bu yazarın en sevdiğim kitabını paylaşmıştım, şuana kadar 4 kitabını okudum sanırım daha okumam. Bunuda okudum yorum isterim derseniz yorumlarım keyifle}


Kişisel gelişim kitaplarından hoşlanıyorum ama her kitabı okumam, iyice araştırıp ondan sonra alırım. Tavsiyeleriniz varsa bir kuple alırım.



ڪےevgilerimle 



30 yorum:

  1. Fiyat çok iyi pek kitap okumam ama bu gidişle okuyacağız yani daha çok okuyacağız bende filmleri izlemeden araştırırım çünkü beğenmezsem ömrümden boşa zaman çalmışlar gibi hissediyorum ve kendimi kötü hissediyorum saygılar kokoş hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kargo ücretleride olmasa daha sık yaparım alışveriş.Film kitap herşeyde araştırırım ben biraz septik bir yanım var belki ondan. Teşekkürler saygılar...

      Sil
  2. Her Şey Beyinde Başlar'ı not ettim. Kitap seçimleriniz çok güzel.. keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyalım okutalım her daim, ne demek rica ediyorum çok mersi <3

      Sil
  3. Herşey Seninle Başlar harika bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başları biraz sıkıcı gidiyor tatlım ama totale bakarak değerlendiriciğim.

      Sil
  4. Uzun zamandır kitap okuyamıyorum ya kızıyorum kendime :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok ayıp niden öyle, arabayla gitmiyorsan işe otobusdeyken falan okumalısın.

      Sil
  5. merhaba:) ben de susan david'in duygusal çeviklik isimli kitabını aldım en son. okuması rahat, keyifli ilerleyen bir kitap... belki araştırmak isterseniz linki;
    https://www.dr.com.tr/Kitap/Duygusal-Ceviklik/Egitim-Basvuru/Psikoloji-Bilimi/urunno=0001754474001
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba* Daha yeni bir kitap galiba hemen baktım pek yorum göremedim biraz geçsin bakalım aradan gene takip edicem favorilerimde. Teşekkürler öneri için :*

      Sil
  6. her şey beyinde başları okudum. Okurken bir dünya da kararlar aldım ama çoğunu maalesef uygulamaya geçiremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey seninle başlar birde aslında onda daha çok var hayata geçirilecek yönler bu daha çok bilimsel gibi .

      Sil
  7. Umarım hepsini keyifle okursun!
    Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu ben de çok beğenerek okumuştum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım <3 ya ne güzel bende sevdim aslında fena bulmadım.

      Sil
  8. Stefan Zweig kitaplarından 5 tanesini aldık, eşim okuyor şu anda, ben de elimdeki bitince okuyacağım, keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk üzerine kitapları okumayı seviyorsan bayılırsın, teşekkürler ablacım öpüyorum:*

      Sil
  9. Ne güzel kitaplar almışsınız Stefan Zweig bilinmeyen bir kadının mektubu kitabını okumuştum. Sizin yorumlarınızı okumayı da çok isterim :) ❤

    YanıtlaSil
  10. D&R internet sitesinden alışveriş yapmayı ben de seviyorum.Mağazadan almaya göre uygun oluyor fiyatları ama bazen tedarik edilmemiş ürünler farklı kargolarla gönderiliyor.Ben oğlum,kızım ve kendim için çoklu seçimler yaptığımdan en son alış verişimdeki siparişler 3 farklı kargoyla ulaşmıştı elime.Tek sıkıntı o ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle ürün düştüğünde bildirim falanda geliyor, kargo 5 tl eğer kitapta ciddi oranda düşüş olursa alıyorum. Hımm uzun süre gelmeyip vakit alıyorsa sıkıntı biraz oda..

      Sil
  11. bende yakında dr den kitap sipariş vereceğim , merak ettiğim bir kaç kitap var ... keyifli okumalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatını takip et bazen iyi düşüyor sonra görümce ah diyorsun :D Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  12. kişisel gelişim kitaplarını pek severim yaa. ama öğütlemek deyince duruyo insan çünkü sen çook seçicisin yaaa hihihi :) ikinci kitabı yaz tımams duymadıydım. sekman okuyom bazen ivit. zweig da fena diyil hafif yazıyoğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eviitt birazcıkın öyle napalım :) onu ilk yazıcam zaten çok yararlı bir kitap.

      Sil
  13. Fiyatı çok uygun.Biraz zaman bulsam okumaya başlayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşdümü iyi düşürüyorlar,(:benimde ruh halim pek iyi değik kitaplara zor devam ediyorum kısmet.

      Sil
  14. Cok güzel kitaplar secmissin canim keyifle oku 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin miii<3,çook teşekkurler <bırgun beraber okuyalım :*

      Sil
  15. Kitap yorumlarınızı bekliyorum.Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁