22 Ocak 2019 Salı

MARA - METALİK AYNA EFEKTLİ OJE/BRONZ !


Merhaba !

Son zamanların modası olan alüminyum folyo gibi parıl parıl parlayan ojesi ayna efektli oje. Ben beyaz ve bronz rengini çok beğenmiştim diğer renkleri çokta hoşuma gitmemişti.En soldaki catrice markasının oje altı bazı,bunu en alta sürdüm.Bir yanında ki  rimmel markasının son kat ojesi top coatı,(bu baya iyi biterse alırım tekrar).Yeni yılda glitter gibi parlayalım her anım parlak geçsin içim açılsın diye sürdüm.



Yüzük parmağınada önce Rossma'nın RDL markasındaki artık satılmayan ojesini 
üzerinede Chına Glaze yeşi değişik simleri olan ojesini uyguladım.


Gelelim mara ve uygulanışı hakkındaki yorumlarıma; 
Uygulanışı gerçekten eziyetli düzgün sürmek oldukça zor, çünkü altına baz sürün yada sürmeyin ilk sürdüğünüzde dalgalanma ve tırnağın altını gösterme tam örtmeme gibi sorunu yaşadım. 2.katta daha iyi ama gene o dediğim görüntü azda olsa damar damar görünüyor,yani tamamen kusursuz sürme biçimini ben bir türlü bulup uygulayamadım.Ayrıca üzerine top coat sürmemeye dikkat ediyorum çünkü bu kadar parlak olmuyor.O son kat cilası parlaklığını alıp götürüyor. Bu nedenle sadece yüzük parmağına uyguladım.İkinci katı geçerken bile alttaki ilk katı bozuyor,yavaş sürmeme rağmen :/ Tabi almasaydım demiyorum fakat 20₺ fiyatının hakkını verebilen bir oje olduğunu düşünmüyorum.

Son özet geçecek olursam: Evet kalıcılık iyi hoş güzel, hemde son cila geçmediğim halde. 
Parlaklık tatmin edici*Kuruma hızıda güzel memnun kaldım o açıdan. Dediğim gibi beni en rahatsız eden noktalar yukarıda bahsettiklerimdi. Sizin tavsiye edeceğiniz değişik renkteki ojeler varsa yorumlarda bekliyorum.


ڪےevgilerimle 

32 yorum:

  1. Ama görüntüsü hoş sana yakışmış canım 😊

    YanıtlaSil
  2. Mat daha çok tercih ediyorum ama tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende açık renk ve mat hafif parlak olan ojeleri, rica ederim ❤

      Sil
  3. Çok düzenli oje kullanan biri değildim tırnaklarım kısa olduğundan Sadece özel günlerde oje kullanıyorum bu markanın ojelerini Instagram'da görüyorum hiç kullanmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman en güzeli zaten zararlı abla ya, kimyasal her şey, bende kısa kullanıyorum bende bir dolu nedeni var ama bu ara uzatmaya karar verdim daha çok açık renk ojeleri sevdiğimi fark ettim.

      Sil
  4. Çok güzel gözüküyor sim.Ben hala düzgün süremiyorum ojeleri,illa ki taşırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya teşkürleer ❤ Bu beni mahvetti ya ama ayakta güzel durabilir belki yaz ayında bilemiyore (: Bir ara sen bana ben sana eğitim verelim fark konularda :)))

      Sil
  5. ben de kırmızı ve mavi var moru da almak istiyorum .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa inanmıyoree :)) benim oje bozuktu herhalde başka görsellerde daha güzel duruyor çünkü:)

      Sil
  6. Mara son zamanlarda oldukça popüler sana da çok yakışmış canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi kebelekim yaa çok zorlandım sürerken,sağolasın öperim ❤

      Sil
  7. Zorluklaırnı saymazsak bu şekilde oje sürülmesini çok seviyorum. Çok da yakışmış.

    YanıtlaSil
  8. Mara'nın kendi base coat'ını uygulandı mı? Onunla oldukça pürüzsüz sürülüyor, bende de birkaç rengi var sevdiğim bir seri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hayıır illa kendi base coatını mı almam gerek kim bilir kaç paradır oda :(( ne güzel, acaba ojemi bozuktu diye bile düşündüm açıkcası.

      Sil
  9. Çok popüler bu oje ama ben bu parayı bir ojeye vermem açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evette böyle olacağını bileydim bende vermezdim, gidip cilt ürünü alırdım:p

      Sil
  10. Tonlar çok hoş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. Mara' nın ojelerini ilgi ile takip ediyorum. Metalik serinin grileri, bronzları, kırmızılarını denedim. Kimi çok seviyor, kimi hiç beğenmiyor. Benim deneyimimde çok ortadaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor sürdüm kuzu ya baksana, aldım artık ama tavsiye etmem kimselere.

      Sil
  12. Gerçekten çok hoş duruyor ama :D Bende genelde risk taşımayan ojeleri sürüyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bileydim ah bende öyle bir oje alırdım 3,5 daha verip :))

      Sil
  13. Bu seride en sevdiğim renk bronz kesinlikle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet ciddi beğenerek almıştım bunu dahada almam dedim (:

      Sil
  14. çok güzel olmuş ama yaaa :)

    YanıtlaSil
  15. Mara ojelerden hiç almadım. Aslında aklımda bir kaç renk var ama gereksiz uçuk geliyor rakamları:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan 20 tl ye yoktur belkide ama bende genelde bende olmayan renkleri almaya çalışıyorum simli pullu çok kullanmıyorum artık yaş büyüdükçe insan vazgeçiyor belkide (=

      Sil
  16. Yüzük parmagindaki oje rengine bayildim 😊

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁