4 Aralık 2022 Pazar

MAD PARFÜM TAVSİYELERİ

       Merhaba !

Koku delileri buradaysa notalarıyla birlikte tavsiyelerim geliiiyooor...

Misler gibi koku önerileri hazırladım sizlere notalarıyla birlikte🌸

Hafif ve çiçeksi bir koku isteyen ysL libre kullanabilir. 

İddalı ben buradayım diyecek olanda inviting ile ailen ı tercih edebilir🫶🏻 Zaman zaman onlineda kampanyaları oluyor takip etmeyi unutmayın✌🏻 

#madparfumeurofficial kalıcılık ve koku çeşitliliği konusunda başarılı bir marka , kullandığınız kokular varsa banada yazın bakayım, koleksiyonuma yeni kokular eklerim belki 🤍 

~ @madparfumeurofficial ~ 

Alien Muadili :
(kış kokusu diyebilirim bayılıyorum )

Güneşli Yön: Arap Yasemini 
Gizemli Yön: Kaşmeran 
Sarıp Sarmalayan Yön: Beyaz Amber


YsL Libre Muadili 
(Benim en sevdiğim koku oldu )

Üst notalarda mandalina yağı, tahıl yağı, Fransız lavanta yağı ve kuş üzümü yer alırken; kalp notalarda lavanta yağı, zambak, yasemin ve portakal çiçeği öne çıkıyor. Dipte: vanilya, sedir ağacı, amber ve misk 

Mad strong Stıck Ortam Kokusu

Üst Nota:Yeşil
Kalp Nota:Müge Çiçeği
Dip Nota:Vanilya, Misk, Tonka Fasülyesi


Hermes Elixir Muadil
(bunu sürekli kullanıyorum) 

Notalarında; peru balsam, vanilya şekeri, kehribar, sandal ağacı, tonka fasulye, paçuli, siyam reçinesi, karamel, meşe, tütsü, portakal kabuğu ve sedir.

İnvitinG parfüm 

Üst Nota:Meyvemsi, Armut, Biber
Kalp Nota:Sümbülteber, Yasemin, Ylang
Dip Nota:Kehribar, Paçuli, Misk




Sevgiler
👄



2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁