20 Ağustos 2022 Cumartesi

NYX SABİTLEYİCİ PUDRA

 


Yumuşacık kadifemsi dokusuyla NYX banana S.Pudra🍌
Renk ve dokusunu merak ediyorsanız youtube videomada bakabilirsiniz.


👉🏻Rengin daha açık olanıda var tamamen bembeyaz olanı hatta, ben bunu gördüğüm için bunu aldım ama onu alıcam bir dahakine .
👉🏻Makyajın yerinden oynamasına asla izin vermiyor . Hem göz altlarıma hemde T bölgeme uygulama yapıyorum. Göz altlarına concealerımın hem sağlam hemde kırışık görünüm vermesini engelliyor.
👉🏻Ürün kokusuz, parfüm yok. Kaş altlarımada uygulama yapıyorum farın terleyerek bulaşmasını kötü bir hal almasını engelliyor böylece.
👉🏻Yüzümde yada göz altlarımda bariz bir renk farklılığı görmek mümkün değil grileşme söz konusunu yaşayanlar genelde esmerler demek daha doğru olur.
👉🏻Olumsuz olan bir yanı yok, öyle bir görsel gösteremicem transparan olduğundan ötürü ama belki youtube için bir makyaj videosu çekersem orada görebilirsiniz yüzümdeki uygulamalı halini.
👉🏻Bendeki mini boyu bir büyük olanınıda alıp kullanabilirsiniz, şuan bu fiyat performans olarak beni memnun ediyor. Umarım daha fazla zam gelmez. The balmın sexy mama pudrasından sonra en sevdiğim pudra oldu genel olarak markanın ürünlerinide çok seviyorum.
💃🏼Uygulama şekli olarak bazen fırça bazende parmaklarımı kullanıyorum her iki şekildede başarılı.
Sevgilerimle
💙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁