25 Mart 2021 Perşembe

THE BODY SHOP | JAPANESE CHERRY BLOSSOM PARFÜM


Merhaba !

Bugün sana ennn en favori parfümüm olan bu güzellikten bahsedeceğim.
Nasıl anlatsam nereden başlasam :) Parfüm konusunda çok hassasım en az film dizi seçme konusunda hassas ve seçici olduğum kadar. Bu öyle bir koku ki ne var içerisinde tam olarak söylenmeyen bir bağımlılık kokusu gibi sanki. Bana mutluluk veriyor, o kadar ki bu parfümü 2. alışım. Uzun süreede gidiyor tabi, biraz sebebide bu🙈 Kokuyu 6-7 sene önce bir kış ayında keşfetmiştim. O yüzden benim tenimde kış aylarında daha kalıcı daha çok yakışan bir parfüm. Tarif etmek gerekirse;🌺çiçekimsi meyvemsi vanilyamsı pudramsı :S Kii ben normalde çiçek- meyve kokularından nefret ederim kullanamam. Ama demek istediğim bu çok farklı. O senelerden bu yana belki kokusu anlamında 1-2 tık değişiklik olmuş gibi gelmişti bana, zaten ambalajı ve şekli değiştiğinde aaa! o zaman güzelim içerikte gitti diye üzülmüştüm. Ama aynı yine, dediğim gibi belki bi tık falandır. Tbs ye yolunuz düşerse kesin bir bakın, tabisi renkler zevkler değişkenlik gösterir ama siz gene bir göz atın😊 Vee benim bu mağazada en beğendiğim parfüm bu çok denedim değiştireyim farklı kokularına bakayım ama daha o gün gelmedi henüz. Bundan daha iyisini görmedim, tabi bu bu tbs için geçerli, yoksa daha başka favori parfümlerimde var yok değil😏 Belki bir gün video çekerim favori parfümlerim başlığı altında.

Benden bu yazılık bu kadar, senin favori parfümün hangisi?
 yorumlarda buluşursak sevinirim.


Sevgilerimle 

2 yorum:

  1. Mutluluk veren bir parfümse ne güzel, teşekkürler kokoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yıldızım <3 denersen yaz bana merak ettım yorumunu (:

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁