3 Nisan 2021 Cumartesi

COSMED / DAY-TO-DAY GÖZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Selam !

Göz makyaj çıkarıcısı tavsiyesi ile geldim bu sefer...

Göz yakmayan parabensiz parfümsüz alkolsüz bir makyaj çıkarıcı istiyorsanız işte tam sizler için bu önerim. Ayrıca kontak lens kullanıcıları içinde geçerli ✔️ Lens kullanmama rağmen gözlerimde lens varken de dahi herhangi bir yanma yapmadan hafif doğal yaptığım göz makyajımı çıkarmada başarılı oldu. 

Sadece suya dayanıklı ve ağır buğulu göz Makyajımı çıkarmada başarılı olamadı:( Yağlı bir kalıntı bırakmadı, göz çevremde kuruluk yapmadı. 


Hafif doğal makyajdan yanaysanız tavsiyemdir.



Daha önce siz kullandınız mı en sevdiğiniz
 makyaj çıkarıcısı hangisi yorumlarda buluşalım📌



SEVGİLERİMLE

4 yorum:

  1. Ben maskesini ve nemlendiricisini kullanmıştım bu serinin. Çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet onlarıda merak edıyorum belkı deneme sansım olur.

      Sil
  2. Daha önce kullanamadım elimde loreal 'in ki var biterse deneyebilirim :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁