11 Aralık 2020 Cuma

JEOMED TTO DEMO DİCOS | TTO THERAPY | UCX KREM ETKİLERİ ?


Merhaba Canlar !

Etkilerine bayıldığım mucize kremler desem yeridir. 
🌱DEMODİCOS KREM= ciltteki sivilceleri kısa sürede yok eder ve uzun süre kullanımda sivilce oluşumunu engeller. Rosa sea tedavisinde denodex parazitlerini öldürerek tedaviye destek sağlar. İçerisindeki çay ağacı yağı sayesinde gözenekleri sıkılaştırarak cilde tazelik sağlar nem dengesini korur. Günlük olarak kullanımı önerilir.
🌱THERAPY KREM= Yanık, sinek, böcek arı sokması yara, kaşıntı, mantar ve egzama gibi sorunlara anında iyi gelen harika bir krem! Direk geçiriyor! Çantanızda her an yanınızda bulundurun çok çok iyi.
🌱UCX KREM= Başta uçuk çoğunlukla dudaklarda olmak üzere, ağız etrafı,burun ve Çenede ortaya çıkan ; kaşıntı kızarıklık, yanma, batma gibi kabarcıkların sorunların iyileşmesini sağlar.Uçuk çıkmaya başladığı anda kullanılırsa 4 saatte etki ederek iyileştirir. Çıktıktan sonra kullanılırsada birkaç gün içinde tedaviyi sağlar.
🌸Ben bu 3 mucizevi üründende harika sonuçlar aldım dediklerini harfi harfiyen yapıyor, biterse ihtiyaç dahilinde kesin alırım yani çok güvendiğim marka olması yanı sıra eczanelerden kolayca temin edilebiliyor. Hele Demodicos kabarcıklara sivilcemsi şeyleri direk söndürüp hafifletme sağlıyor. Kullananlar varsa yorumlarda bekliyorum. Nede olsa her biri Çay ağacı yağı mucizesi bebekleri👏






Sevgilerimle !



3 yorum:

  1. Merhaba! Yazılarınızı okudum ve beğendim. Bloğunuzu takipteyim, sizi de bloğuna davet ediyorum. Kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum

    Blog adresim; https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha once hıc gırmedım amacı ne oranın ? yazılarımı buradan paylasıyorum ama blog sayfası cunku burası

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁