2 Ocak 2021 Cumartesi

HAREM'S COLLAGEN | LAVANTA VE HİNDİSTAN CEVİZİ SABUNU

 

Mutlu Yıllar !
Sabun  severlerdenseniz bendensiniz...

Harems'in collagen içerikli lavantalı ve Hindistan cevizi içerikli sabunlarını denedim. Kuru cildimi yumuşacık yaptı ve kokularına aşık oldum, misler gibi kokutuyorlar her yeri. Tahriş vs olmadı temizlemeside güzeldi. Organik ve paraben içermiyorlar! Önce sabun sonra duş jeli kullanıyorsanız tercih edebilirsiniz.🍂 Ben genellikle öyle yapıyorum daha temiz bir cilt oluyor. 



Siz peki vücudunuz için hangi tür hangi marka sabunları tercih etmektesiniz ? 



 
Sevgilerimle
💝

8 yorum:

  1. Sabun önemli. Bu markayı deneyeceğim 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Lavanta sevmem ama hindistan cevizli olanı oldukça merak ettim😍
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
  3. notumu aldım , denk gelirsem denerim mutlaka . ben hacışakir hamam serisini kullanıyorum ve vaz geçilmezim desem yeridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskıyı hatırlatan bır kokusu var onun. Bunuda dene mutlaka.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁