2 Mayıs 2020 Cumartesi

REVOX BİOTIN COLLAGEN ŞAMPUAN *


Selam herkese !

Bugunku konuğumuz revox, hadi gelin başlayalım..



Saçlarımda kaşıntıya neden olmadı ve saç derimi çok güzel temizledi.

Köpürmesi gayet iyiydi

Kaşıntı kepek yapmadı.

Saçlarım boyalı olduğundan kaynaklı olsa gerek hiç yumuşaklık hissedemedim.

Uzamasını çok istedim ama malesef uzatmadı.

Hafif ve mevsimsel saç dökülmelerime iyi geldi ama.

400 ml olduğu için uzun bir süre kullanıyorsunuz.

Kokusuda güzeldi hoş, basit kokular gibi değil.

Dolgunlaştırıcı etkisini göremedim.


Kısacası sevdimmi sevemedim mi  bende tam emin olamadım.
Satın alırmıyım hani belki, herkesin saç yapısı ve yaşadığı koşullar farklı o yüzden ben tercihi sizlere bırakıyorum.


ڪےevgilerimle
💝

12 yorum:

  1. Markanın hiç ürününü kullanmadım, ama begenildigini görüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Tam enin olamamışsın gerçi ama saç dökülmene iyi geldiyse tek başına bu da çok güzel bir sonuç değil mi? Teşekkür ederiz tanıtım için.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni farkettim takibe aldım başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Bir urunun alerjik reaksiyon gostermemesi cok onemli...
    Tesekkurler deneyecegim

    YanıtlaSil
  5. Hiç kullanmadım ama benim de saçlarım boyalı. Yumuşatıyor olması benim için negatif bir özellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben elseve severım ama baska bır arkadasıma yaramıyor maskesi aslında saçtan saça değişiyor kuzum.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁