5 Mayıs 2020 Salı

EBRU POLAT BEYAZLATICI LEKE KREMİ _-_


Selam !

Ebru polat leke kremini 1 aydır kullanıyorum, 
e denedikten sonra yorumlamak düşer.




💗Çok yoğun bir yapısı var, daha çok kuru ciltlerin ve kış ayında kuruyan ciltlerin memnun kalacağı bir krem bu aslında. Benim cildimde leke olmadığı için anlamadım ama dizimdeki morluklarımın üzerine sürdüğümde normalde geçmeyen morlukların 2 gün içinde azaldığını gözlemledim. Lekesi olan birçok kişi memnun üründen. İntagramda ebru polat sayfasına bakabilirsiniz.Cildimde herhangi bir iritasyonada sebep olmadı, bazı kremlere karşı kaşınan cildime dokunmadı açıkcası. 

İçerisinde 50 faktör güneş koruyucu var, argan yağı ve hıyaloronık asit var. Ben kış ayına saklıyorum kendisi kullanmak için, kışın daha çok kuruyor cildim çünkü.



Benden bugünlük bu kadar güzellerim kendinize iyi bakın.



ڪےevgilerimle
👄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁