26 Nisan 2020 Pazar

EKHO WATCH BEŞİKTAŞ LOGOLU SAAT ⚽


Selam !

Bir önce beşiktaş logolu saatimin nasıl olduysa artık camı patladığı için 
bende böyle bir saat yaptırdım.Çok güzel her zevke uyacak çeşitleri var.


Saatim böyle bir kutunun içerisinde geldi, gayet  hafif taşınabilir ve şık bence.



Ben bakır kordon tercih ettim. 
Bu rengin ten rengimle daha çok uyuştuğunu düşünüyorum.

Saatin kordon kısmı mıknatıslı ve ben bu olaya AŞIK oldum desem yeridir.
 İnstagramımdan öne çıkanlar kısmında bir video hikaye çekmiştim merak edenler bakabilirler. Fiyatlarıda piyasadaki saattlere oranla gayet uygun bence.



EKHOWATCH <---- Tıklayıp instagramlarından saatlerine bakabilirsiniz.





ڪےevgilerimle
💋

3 yorum:

  1. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Beşiktaş olsun da ne olursa olsun :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁