29 Mart 2020 Pazar

KADINLAR GÜNÜ ALIŞVERİŞİM🎀


Selam Güzeller !

Alışveriş yazılarıma uzun bir aradan sonra tekrar devam ediyorum.
 Malum ülkemize zam olayı geldiğinden beri teker teker ürün aldığım ve hemende kullandığım için haliyle bir araya getiremiyorum.Hem kadınlar günü hemde daha önce aldıklarımı topladım bir araya...



Bim marketin 70'li Apaks pamuklarını hem ekonomik hemde işe yarar bulduğum için sık sık alıyorum,düz hesap 3₺ bir fiyatı var .

A101 lerde bulunan Saç Bakım yağı indirime girmişti 5₺ di almasam ayıp olurdu, busemin tavsiyesiyle alıverdim. Ara ara çok talep oluyor bu yağa meşhur oldu, zam gelmeden alın bir tane normal fiyatıda 9₺ falan zaten.

Farmasi Dr.Tuna Peeling Salt ; bayadır kullanıyorum bunu, aşırı memnunum. Detaylı yazacağım sizlere alın aldırın bu kadar söyliyeyim. 

Physician Formula Butter Bronzer : bu üründe iyikilerimden, elimdeki bronzerları atamıyordum en azından yenisi alayımda cildime daha fazla zarar vermeyeyim diyerekten aldım, tabisi indirimde 35₺ gibi bir fiyata aldım. Bende en açığın bir ton koyusu, aşk yaşıyoruz şimdi.

Pastel Show Peace kaş sabitleyicisi: testerı vardı temizdi deneyip beğenip aldım yoksa mümkün değil güvenip alamazdım. 27₺ falandı fiyatı, ilk çıktığı için şimdilerde indirimi bitmiş olabilir.

Kiko Oje; kikodan aldığım ilk oje, kalitesi kuruma hızı duruşu rengi beni kendine hayran bırakan oje. Kikolar arada indirime giriyor, gidip bakabilirsiniz. (corono biterse tabi😤)

Sİyah Göz Kalemi beaulis; Gratislerde satılan Beaulis markasının göz kalemini almıştım daha önce ama gözlerimde kalıcılığı sıfır olunca bende bu çok övülen asansörlü siyah kalemini aldım.7₺ falandı indirimdeyken, normalde de uygun bir marka. Pek bir kozmetik ürününü almadım daha geçenlerde birde ojesini aldım o kadar. Eyelınerı falan efsane diyorlar bilmem ki? siz ne düşünüyorsunuz kullandınız mı..

Maybelline Kalem Ruj : çok pratik ve yumuşacık mat bir yapısı var. Çok kalıcı olduğu için almak istedim açıkcası birde maybelline markasını seviyorum 20₺ falandı %50 de indirimde. 

Avon Mark Dolgunlaştırıcılı parlatıcı; nude rengi bendeki, sırf parlatıcım bitiyor diyerekten aldım, çok beğendim.

Maybelline 745 wooden brown rengi, bu ürünü ikinci kez alışım, çook çok seviyorum rengini aşırı doğal duruyor. Yalnız kokusunu değiştirmişler bu hoşuma gitmedi ama kötü değil şuankide. Nude kremsi doğal duran dudaklar isterseniz bakabilirsiniz.

Lip Plumper Dudak dolgunlaştırıcısı, dudaklarımı bildiğin yakıyor şuana kadar dore kataloğundan aldığım dolgunlaştırıcı yakmıştı en son dudaklarımı. Bu ondan daha beter ama aksi bir durumla karşılaşmadım, çok büyük bir fark görmedim açıkçası ama denediğim diğer dolgunlaştırıcılara göre sizi özel hissettirdiği kesin.




Totale baktığınız zaman aslında ihtiyaç alışverişlerim daha ön planda burada, 2 senedir fazladan bir kozmetik ürünü almıyorum. Far paletleriydi bilmemnelerdi, onun yerine cildime yatırım yapıyorum, bence sizlerde öyle yapın. 





ڪےevgilerimle

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁