5 Temmuz 2019 Cuma

MAYBELLINE & LOREAL AYDINLATICI KARŞILAŞTIRMASI 《》

Здравствуйте!

Selam !

Biri aydınlatıcı&baz diğeri ise sadece baz, peki tam tersi olma
 ihtimali olabilir miydi? Haydi bakalım...


Böyle diyor ama acaba ne derece doğru ve ben nasıl kullanıyorum.


20 ml olmasına rağmen bereketli, artık sona yaklaştık.


Destanımsı bir içerik listemiz var.😇


Maybelline pembe alt tonlu loreal ise bembeyaz. 

İkisininde içerisinde minik sedefler var, öyle iri simler yok.



🎀 𝓜𝓪𝔂𝓫𝓮𝓵𝓵𝓲𝓷𝓮: Kesinlikle baz olabilecek kapasitede, sürer sürmez zamk gibi kalıveriyor, hemen yüzün tamamına yaymanız gerek.

🌸  Aydınlatıcı olarak güzel değil, ama 2 kat üst üste sürerseniz anca kendini gösteriyor.

🌸  Fondötenin kalıcılığını arttırmak için kullanabilirsiniz.  

🌸 Yapı olarak yoğun ve kremsi.

🌸 Kokusu yok, ne iyi ne kötü normal kokuyor işte.

🌸 Süngerle, fırçayla uygularsanız da olur parmaklarınızı kullansanız da olur. İkisinde de güzel sonuçlar alırsınız. 

🌸 Nemlendirici olarak kullanamazsınız pek hoş durmaz tek başına, ancak krem yada fondötenle karıştırmalısınız.

🎀 𝓛𝓸𝓻𝓮𝓪𝓵: Baz olabilecek kapasitede asla değil! Yumuşacık kaymak gibi bir yapısı var. 

🌸 Aydınlatıcı olarak zar zor fresh hafif bir görünüm veriyor, ıslak hoş bir görüntüsü var aslında.

🌸  Fondötenle karıştırınca daha parlak daha canlı bir cilt ortaya çıkartıyor. 

🌸 Yapı olarak akışkan, kullanmadan önce mutlaka çalkalayın, yoksa bozulmuş su şeklinde gelebilir ürün.

🌸 Süngerle kullanmamalısınız, ürün zaten hemen kayboluyor birde süngeri devreye sokarsanız ürün namına bir sonuç alamazsınız. En güzeli elinizi,parmaklarınızı kullanmak. 

🌸 Parfümsü bir kokusu yok, kendine has kimyasal bişiler kokuyor ama kötü değil.

🌸  Mac markasının strobe cream'ine çok benzetenler oluyor, denedim ama kullanmadığım için fazla yorum yapamam ama sanki biraz benziyor. Ama yüzdeki parlaklığı duruşu nasıldır bilemem.  

🌸 Tek başına sürüp dışarı çıktığım zaman çoktur, hem nemlendirici olarak güzel oluyor hemde cildi daha sağlıklı gösterdiği için sık sık bu şekilde kullandım.


İki üründe iritasyon sivilceye dair bir problem yaşamadım. Tekrar uygun fiyatlı bir aydınlatıcı alacak olsam Maybelline alırdım ama ikisinide artık almam, bir dolu likit aydınlatıcı markası var. Mesela Loreal kendini geliştirdi birkaç çeşit aydınlatıcı çıkardı, onlara bakabilirim bitince. En sevdiğiniz likit aydınlatıcınız hangisi? banada söylerseniz mutlu olurum.



ڪےevgilerimle💋

24 yorum:

  1. Cildim bu yıl bana o kadar hassas geliyor ki, ürün seçerken çok dikkat ediyorum. Eskiden öyle değildim sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok dikkat etmek gerekir, fazla yağ bazlı ürüneri kullanmamak lazım

      Sil
  2. likit aydınlatıcısı hiç kullanmadım yaaa.Yüzümün temizliğine dikkat ediyorum ama bu tür ürünler pek kullanmıyorum.Fiyatı iyiymiş,bence denenebilir yine de :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç makyaj yapmasan bile onarıcı güneş koruyucu içeren renklendiriciler var, yüz tonunu ayarlayan onları düşünebilirsin. Zamlandı baya, şuan ne kadar bilmiyorum. (: öpüyorum !!

      Sil
  3. Bu ürünlerin ikisinide denemedim ancak Maybelline aydınlatıcının stik formunu kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba bir farkı var mı bak merak ettim görsellere bakayım biraz.

      Sil
  4. Bu tarz ürünler maalesef kullanamıyorum ama kullanan arkadaşlarıma onerebilirim postunuzu 👍

    YanıtlaSil
  5. Aydinlatici kullanmiyorum ama cildinde güzel durmus ikisi de abartili durmuyor 😊

    YanıtlaSil
  6. Henüz bunları deneme fırsatım olmadı. Malum yaz be sıcak bende aşırı terleyen biri olarak hiç bir şey kullanamıyorum yazın. Tavsiye için teşekkürler bahara doğru mutlaka deneyeceğim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma benimde bazen içimden gelmiyor, rimel sürüyorum akıyor bulaşıyor eziyet yazın makyaj.

      Sil
  7. senden öğreniyoz beee :)

    YanıtlaSil
  8. Loreal yok bende ama maybelline'i fondöten ile karıştırıp kullanıyorum güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  9. awesome article,
    thanks for sharing and have a nice day

    YanıtlaSil
  10. Bu tarz ürün çok kullanmıyorum ama aklımda olsun özellikleri

    YanıtlaSil
  11. pastel likit aydınlatıcı kullanmıştım bir ara ama onu da kararında uygulamazsan disko topuna dönüyorsun :)) şimdilerde toz aydınlatıcılar kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel ve ürünlerini pek sevemedim, cildim alışamadı bir türlü. Farmasinin toz ürün var deneyebilirsin.

      Sil
  12. merhaba, çok güzel, detaylı bir karşılaştırma yapmışsınız, paylaşımınız için teşekkürler. blogda aradım ama bulamadım BB krem incelemeniz de var mı? eğer yoksa yapar mısınız tavsiyeleriniz neler olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,çok mersi(: bb krem incelemem tabi ki var, ama siz hangi bb'yi aratıp bulamadınız bilemedim.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁