15 Temmuz 2019 Pazartesi

CLINIQUE ALL ABOUT EYES GÖZ KREMİ !


Merhaba !

Clınıque severler buradaysa yorumlarıma başlıyorum💜


Asıl ambalajında hem kullanım şekli hemde içerik listesini görebilirsiniz.



Krem jel şeklinde bir yapısı var, rengi bu şekilde hafif somonumsu.

15Ml minnak bir ürün olduğuna bakmayın  tabi ki uzuuun süreler yetti arttı bile. Göz çevremi iyi nemlendirip kırışıklık oluşturmaması benim için olması gerekenler arasında.İlk zamanlar yumuşacık bebek poposu gibi pamuk yumuşaklığında oluyordu göz altlarım. Sonradan göz alıştımı naptı bilemedim fakat, yine yumuşaktı ama ilk haftalardaki gibi değildi,verdiği nemi ise yetersiz buldum. Rahatlatma açısından evet,torba görünümünü azaltmıyor ama bilginiz olsun.Onun için daha kalıcı bir şeylere bakmalısınız. Çok yeterli bulmadım, bundan sonra ki göz kremlerimi parmakla sürerek almak yerine, sıktırtmalı şekilde alırım, hem daha pratik olur hemde hijyenik.


Kullandınız mı peki bu krem hakkında ne düşünüyorsunuz? Elimde olan diğer göz kremlerimide iyice kullandıktan sonra yorumlayacağım.


ڪےevgilerimle
😘


6 yorum:

  1. Bazı ürünler açıldıktan bir süre sonra ilk etkilerini göstermiyor maalesef.

    YanıtlaSil
  2. Maalesef kullanmadım ama merak ettim. Yorumlarını bekliyorum balım ^^ ❤

    YanıtlaSil
  3. Evet bende gidişatı merak ettim yorumunu beklerim.Aslında bir youtube kanalı açsan iyi olur böyle tavsiyelerini anlatırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzucum bende istiyorum ama bu aralar vakit bulamıyorum hiç :&

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁