30 Aralık 2018 Pazar

YENİ YIL ALIŞVERİŞLERİM 🎅

Ä°lgili resim
Здравствуйте!

Merhaba! 

Yeni yılın son yazısı ve son alışverişlerine hoş geldiniz. Son gelen zamlar yüzümüzü pek güldürmese de yinede ihtiyaçlarımızı aldık,kendimize ufak tefek süprizler yaptık... 




Saçlarım açık bakırdı ama yoğun istek üzerine 1-2 tık koyulaştırmak istedim ve tercihimi bu renkten yana kullandım bence güzel oldu. Normalde kuaförlere para veriyordum ama yazık günah kendim boyuyorum artık daha hesaplı daha iyi oluyor.Lorealın bu boyası en uygun gratiste vardı 17₺ falandı.Diğer markalara göre çabuk akıyor saçtan ama yapacak başka bir şey yok,rengini güzel veriyor.

Splat Diş Macunu: Denemediğim çeşidi kalmadı derken kasada arkada satıldığını gördüm ve kız söylemeden ben aldım :) çünkü yeni gördüm bu çeşidini.12₺ fiyatı olsa gerek.

Elseve Köpüksüz Şampuan: Çok merak ediyordum birde en sevdiğim marka çıkarınca kesin denemem lazım deyip aldım. Yazın özellikle daha iyi olacak,tabi bu kış aylarında çok sık duş almadığım için daimi kullanacağım bir şampuanda olmayacak kendisi. Ama yorumlayacak kadar kullanmam lazım ki sizlerede fikir olsun.İyi temizliyormu göreceğiz.Bununda en uygun satıldığı yer watsonsdaydı 15₺ fiyatı.


Gratis Duş Lifi: Arada bir değiştirmek lazım bunun rengine vuruldum aldım,evdekileride çöpe yolladım,3₺ :)

Bee Beauty Sleep Mask: Gratislerde satılan gece maskesi,sırf çok övüldü diyerekten aldım ama meğerse bunun çeşitleri varmış sonradan farkettim :/ hassas ve kızarıklığa karşı olan ciltler haricindeki bütün tipler için diyor.Bu iki sorunda bende var ama 1 kez kullandım Allahtan kötü bir etkisi olmadı.14 den 8₺ düşüyordu.

Steriball Diş Fırçası Kabı : Kova kadınıyım  ben adlı blog sahibi arkadaşımla alışveriş yaparken o tavsiye etti bana,3 ay boyunca dış etmenlere karşı hijyen oluşturup bariyer sağlıyormuş,bende hemen aldım.Çocuklar için olan boyuda vardı aklınızda olsun ,12₺..

Nivea Q10 Power Gece Kremi: Nemlendiricileri düzenli kullandığım için sık sık bitiririm. Yaş oldu 28 artık cilt sıkılaştıran kolajen destekli kremler almam gerek. Bunun yorumunu hiçbir yerde okumadım,gelişigüzel satın aldım diyebilirim.Watsonsta %50 nın üzerinden kasada %10 daha düştü tadından yenmedi 29₺ falan aldım.Gündüzleri güneş kremi kullanıyorum genelde bitince yine güneş kremi alırım diye düşünüyorum.

 

Rossman Beauty Kaş Şekillendirici: Bunu bende çok görebilirsiniz,sıkça alıyorum. Uçları çok çabuk köreliyor yalnız şikayetçiyim 🎃 Hem kaş hemde yüzdeki sarı sarı olan ayva tüylerimi alıyorum bununla.Ayy siyaklaştırmıyormuuğğ tüylerini diye soran olabilir? Heyırrr koyulaştırmıyor, şehir efsanesi artık o koyulaştırmıyor mu bilmemneler falan.

Alterra İntensiv Serum : Nar özlü serumu 3 alışım gerçekten harika etkisi var cildimde.Kuru ciltler olarak yazsada karma ciltli olmama rağmen çok rahat kullanıyorum çünkü ne kışın ne yazın yağlandırma yağmıyor.Yorumun bloğumda bulabilirsiniz yazmıştım detaylı yazısını. Fiyatıda %50 olduğu için 13₺ di. Çok uyguna geldi,kolay kolay girmiyor bu indirime.

Alterra Göz Makyaj Temizleyicisi: Alıp stok yapmak lazım birde organik kimyasalı az deney yapmayan uygun fiyatlı gördüğüm zaman alırım.10 ₺ gayet uygundu,çok yorumlayan yok kısmetse ben yorumlarım sıkmayın canınızı.💝

Loreal Eşitleyici Maske: İlk aldığım maskeden memnun kalınca bunuda denemek istedim. Aynısını neden almadım bilmiyorum garipleştim iyice halbukisi beğenmiş idim:) Geçen aylarda %50de 20₺ aldığım şey 24₺ olmuş hayırlısı be gülüm!!

Ziaja Acai Berry Tonik : Hiyoloronik asit olan her şey harika mikimmel güzel gençler yenir içilir sürülür itinayla 😂 Capcanlı,nemli gözüken bir cilt için fısfıslı yapısı bana cazip geldi kokusunu ise anlatamam bayıldım yahu! Alın aldırın bence beğendim ilk izlenimlerim olumlu yönde, fiyatı % 50 de 14₺ di galüba.


Bu arada indirimlerin çoğu 31 Ocak yani yıl başı günüde geçerli diye biliyorum.O gün çıkacaklar için,bu alışverişim fikir olur en azından,hemde stokları yenilemişlerdir diye düşünüyorum.Açıkçası kozmetik alışverişi yapmadım ve çok gerekmedikçe yapmıyorum elimdekileri eritmeye bitirmeye çalışıyorum.Çok değişik acayip bir şey beğenmediğim sürece almayı da düşünmüyorum,ama gelen gelebilecek her hediyeye açığım orası ayrı (:
 Bence sizde bu durumu bir düşünün,ülke ekonomi çağı oldu.📌


Herkese Musmutluuu,Harika,Sağlık,Aşk,Huzur dolu bir 2019🎋 yılı diliyorum! Bu yeni yıldan beklentilerim fazla biraz,umarım herkesin dilekleri,hayırlı duaları gerçekleşir. Astrolojik olarak karmadayız yani
 ''ne ekersen onu biçersin'' hesabı.İyi düşün,iyi olsun.
💋



ڪےevgilerimle !
🎄

24 yorum:

  1. Yeni yıl alışverişine bayıldım.Ihtiyacim olan ürünlerdi.Birde ürünlerin özelliklerini okuyunca daha da rahatladım.Artik gönül rahatlığı ile alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çook teşekkür ettim o zaman bende <3<3 Geneldede yorumlarken bütün özellikleriyle çekip yorumumu katıyorum,pek sevindim (:

      Sil
  2. Ne güzel ürünler, keyifle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışlı, gerekli ürünler bunlar.. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  4. Ziaja Acai Berry Toniği merak ettim ben de. İndirimler artık çok cazip gelmiyor bana. Fiyatlar iki üç misli olunca çok da inandırıcı değil. Dolar Euro vs bahanesi de yok artık ama fiyatlar hala düşmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu inanılmaz güven veriyor denemen lazım ❤ Evet ne yazık ki :'( bende şikayetçiyim bu durumdan.

      Sil
  5. Sleep mask çeşitleri vardı, farketmemişsindir. Çünkü ben dahil bir çoğu blogger bu çeşitini çok paylaştık :D Ziaja toniği de sür sür güzelleş o zaman :P iYİ YILLAR dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa öyleymiş çok üzüldüm bu duruma :( Çok teşekkürler ,sanada musmutlu sorunsuz içinde daima olumlu enerjinin barındırdığı harika bir yıl dilerim ❤

      Sil
  6. Güle güle kullan canım. Nice mutlu sağlıklı yıllar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım çook teşekkürler umarım güzel geçer ❤

      Sil
  7. Canim yepyeni urunlerle basla yeni yila mutluluk ve huzur dilerim💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekcimm senin yorumun olmadan olmazdı biliyorsun çook teşekkürler,Amin inşallah hepimizi kaplasın o huzur denen güzellik ⋆❤⋆❥

      Öpüyorum çook !!

      Sil
  8. Hepsi çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. seçimlerden sonra ağır zamlar gelcekmiş yandık yandık :)

    YanıtlaSil
  11. Saçımı omuz hizasında kestirdiğimden beri bende evde kendim boyuyorum saçlarımı artık. Uzun bir süre de kendim boyayacağım gibi :) 2019 senesinin hepimiz için sağlıklı bir yıl olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim değil uzun ama genede üşenmeyip boyuyorum (: Aminnn inşallah öyle olur öpüyorum !!

      Sil
  12. ziajayı seveceğine eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden kokusuna bayıldım etkisine ise bakacağız artıkın :D

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁