1 Ocak 2019 Salı

LENSMARKET.COM LENS 👀 ALIŞVERİŞİM !


Yeni yılın ilk gününden herkese Selâm olsun!

Eveeet,lens alışverişim ve yapılan bir tatlışlıktan bahsetmeden
 olmazdı,hadi bakalım okumaya.

Lens fiyatlarına zam gelmiş umuyorum bu fiyat sklasında devam eder bu site,hatta belki aralarda indirim falan yapar 😍Çünkü neredeyse her lens sitesi zam yapmış dolar düştü ama fiyatlar uçtu iyice. Bende lens market.com dan yararlandım. Siparişi akşam verdim ertesi gün kapımdaydı.Bu kadar hızlı olacağını tahmin etmiyordum.

1 kutu lens aldım (95₺ fiyatı) yanında normalde solüsyon hediyesi var ama onlar bir tane daha koymuşlar ve içine fırçalarımı bile yerleştirebileceğim hoş,zarif bir çanta hediyeleriyle beni pek şaşırttılar.Çookk güzel,bol kazançlı harika bir yıl diliyorum sizlere Teşekkürleeer 🎀




ڪےevgilerimle



26 yorum:

  1. Gözlük takmaya bile üşeniyorum bu ara lens kullanmaya başlamam gerek fark ediyorum ama bir türlü cesaret edemedim 😊 güzel bir ay sizinle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlükte var bende eve gelince direk lensi çıkarıp takarım ama kulak kısmında ağrı burun kısmında bir yük oluyor sinir oluyorum :( Bence başlayın çok pratik gerçekten, hatta eski atılmak üzere olan lenslerimi saklarım havuza hamama giderken kullanıp sonra atarım su kaçırmışsam. Çok teşekkürler sevgiyle kalın.

      Sil
  2. Teşekküler bu siteyi sizden öğrenmiş oldum.Lense de ihtiyacım vardi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu o zaman bana, zamlar yükselmeden elinizi çabuk tutun .

      Sil
  3. güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, ben de arada buradan alışveriş yapıyorum. Her zaman özenliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende farkettim onu,önceden hiçbir yere güvenmiyordum zaman geçtikçe insanlar tanıta tanıta oluştu güven bende.

      Sil
  5. Kısa sürede göndermişler.. Çanta da çok hoş..
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullan canım .

    YanıtlaSil
  7. Çantanı çok beğendim canim. Guzel günlerde kullan ♥️

    YanıtlaSil
  8. Çanta şıkmış gerçekten. Sağlıklı günlerde kullan inşaAllah :) Musmutlu seneler olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle çok sevdim bende,sağolasın inşallah hep beraber canımcım :*

      Sil
  9. ayy lens mi kullanıyon zor yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvit canım malesef ya lazer istiyorum aslında korkuyorum bir yandan :/

      Sil
  10. Çok ince bir düşünce, keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Saglikli günlerde kullan 😊

    YanıtlaSil
  12. renkli bir lensim var hala kullanmaya başlayamadım, hiç denemediğim için nasıl yapacağımı artık internetten öğrenirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen taka taka bir süre sonra el alışıyor bende ilk başlarda korkarak takardım (:

      Sil
  13. Ben lens takmaya korkuyorum ya gozum cikcak saniyorum💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yok be beybisi çok kolay aslında pratiklik lazım sadece.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁