6 Kasım 2018 Salı

Çöpe Чollananlar -47 ஜ

Merhaba ! 
Bitenler ama nasıl bitenler çöpe gidenler :) Tam tamına 4 aylık bir bitenler yazıma hoşgeldiniz. Çok uğraştıran yazılar olduğu için artık böyle napalım.😊




La Roche-Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli : Aslında akneye meyilli hassas ciltler için,ama aşırı kurutmadığı için ve jel formunda olduğu için diğeri kremsi arındırması zor diye aldığım çok sevdiğim jeldir kendileri.Daha sonra bir yanında görmüş olduğunuz Lrp Toleriane; yani benim cildime daha yakın olan normalden karmaya dönük ciltler için,parfümsüz,koruyucu madde ve parfüm içermeyen içeriğiyle mis gibi.Sanıyorum yapı olarak biraz değişmiş daha akışkan olmuş çünkü ilk aldığım zaman balçık gibiydi tabiri caizse, yüzümü yıka yıka bir türlü arındıramıyordum. Yoğun bir krem temizleyiciydi,ama şuanda öyle değil biraz daha akışkan ve daha güzel olmuş cilde tutunuyor,köpürüyor ve bütün yağı kiri alıp götürüyor.Markayı ürünlerini seviyorum dedikçe nazar değdirdim.Artık bu ürün ne yazık ki  satılmıyor piyasan kaldırıp yerine bambaşka şeyler gelmiş benim cilt tipime uymayan cinsden 😕 ben bundan istiyordum ama ama neden yeaaa ! Bulamayınca hiçbir eczane ve sitede bende gidip bioderma aldım biraz daha yakın marka değer kalite olarak.Bitmeden yorumlamayı düşünüyorum onuda bloğumda.

Lr Aloe Vera Yüz Kremi: Cildi yumuşacık yapan çok güzel nemlendiren ve tek eksisi olarak yoğun parfümsü kokusu diyebileceğim bir kremdir kendileri.Aramız hep çok iyiydi tavsiye ederim. Karma olmama rağmen yağlandırmadı,parlama yapmadı çok iyi dengeledi hatta.


Diadermine Arındırıcı Yüz Yıkama Kremi : Hayatımı karartan jel! senelerdir benimle.Yüzümde suya benzer sıkınca su çıkan değişik iritasyonel sonuçlara sebep olunca direk kestim kullanmayı. Baya çektim ama sıkıntısını uzun süre geçmedi onlar..hiç bir ilaç çare etmedi. Alerji gibi şişkinlik yapıp yapıp iltihap değilde bildiğin beyaz berrak su çıkıyordu. Sonra atmadım çöpe fırçalarımı temizlemek bilmemne için kullandım cildimden uzak ve ırak. Bana kalırsa kullanmayın, ha içeriği değiştimi kendini geliştirdi mi bu konularda bilemem ama temizleme jellerinden kullanmayın en azından.



Bioblas Şampuan : Bütün seri saç dökülmesine karşı zaten,öyle bir sorunum olmadı dönem dönem hariç tabiki onu saymıyorum. Saçlarım boyalı olduğu için bu bioblasın şampuanları iyi gelmiyor bana.Etkinlikte sağolsunlar hep destek oluyorlar bizlere,ama özel olarak gidip almam. Memnun kalanlar fazla,alıp deneyebilirsiniz.

8x4 Deodorant: Fresh güzel kokusuyla yine gönlümün sultanı kendisi, ter kokusunu güzel önlüyor artık uygun buldukça alıyorum. Ama diğer içinde iz yapan yapmayan olsun pudra içeren ter bezini iyice tıkayan deolardan daha masum. 

Rexona Deodorant : Kokusunu severek aldım,evet güzelde önlüyor ama biraz ağır geldi bana yapı olarak pudralıydı sanırım. Kaşıntı yapıyor ve bir süre sonra teri güzel önlemediğini düşünüyorum.Tekrar alırmıyım emin değilim.

Urban Onarıcı Bakım Köpüğü : Yıpranmış saçlar için olan bu ürününü, ilk çıktığı zaman 20₺ almıştım şimdi bu fiyata bulmak çoook zor :) o bakımdan tekrar almam.Kokusu güzel ama saçımla birleşince nedense güzel kokmuyordu, sırf kokusu için almış olabilirim ama beklediğim performansı gerçekleştiremedi.Saçlarda ağırlık yapıyordu,koruyucu görevi üstlendiğini düşünüyorum aslında özellikle düzleştirici öncesinde.

Organix Argan Oil Saç Bakım Yağı : Ne umutlarla aldıysam bir o kadarda kullandıktan hemen sonra umutsuzlaştım.Su gibi yapısıyla işe yaradığını düşünmüyorum. Tamam çabuk emildi,ağırlık yapmadı ama bu kadarda akışkan olması normal değilmiş gibi geliyor. 35₺ arası bir fiyata almıştım yine meşhur olduğu zamanlar,tabisi tekrar almam.Kokusu güzel ama hafif tatlış.😊

Nivea Hacim Veren Saç Köpüğü: Yanında deo hediyeli ve indirimde olduğu için almıştım iyiki almışım,köpüğü o kadar çok sevdim ki tek başına çok pahalı ama set halinde hala ara ara görüyorum ama indirimlerde izdihama kurban gitmemek adına giripte alamadım bile😔Kokusuda saçlarımda kalıcı,misler gibi nivea kokuyor parfümsü hoş bir kokusu var.Dalgalı olan saçlarımı düzleştirmeme ihtiyaç olmadan çok hoş bir şekle sokmasından ötürü tekrar alırım uyguna bulursam.


Essence Kaş Kiti:E tabisiii kaşlarım çok koyu olmadığı içün açık kahve olanını delmişim😃 Artık ürünün skt'si geçmiştir yenisini alayım diyip çöpe atıverdim. Ama essence kalıcı kaliteli ve yumuşacık yapısı olduğunu söylemeden edemiyiciğim.Kaş kalemleri kaşları döktüğü için ben genelde kaş rimeli,farı kullanıyorum.Uygun fiyatlı güzel bir kaş farı arıyorsanız bu essence olmalı.

Missha Perfect Cover BB Cream:İkinci alışım ve bitirişim.Sanırım son fiyat zamlarından sonra tekrar alacağımı düşünmüyorum.50-60 tl lerden sonraki fiyatı hiçte hoş değil.Bloğumda detaylı yazısı var çok sevdiğim bir bb kremdir kendileri cildim karma olmasına rağmen asla yağlandırma yapmadı,sivilce oluşturmadı.Tavsiye ediyorum genede paraya kıyar alırım diyorsanız alın deneyin.

Emily 201 Dudak Kalemi : En sevdiğim renklerden birine sahip olan emily'nin bu nude kaleminin hastasıyım, baksanıza zaten minnacık olmuş kullana aça kullana :)) Gördükçe alıyorum ama bu aralar hatta uzun bir zamandır bulmak çok zor benim için.Dudak kalemi olsada ben ruj olarak pek çok kez kullanmışımdır.Saçlarınız koyu teninizde açık bir renkse sizde de güzel duracağına eminim.

Clinique All About Eyes Göz Kremi : Ykm'den almıştım bunuda, hiç interneti araştırmadan bir göz kremi yoksunluğumda alıvermişim bir hışımla. 15Ml minnak bir ürün olduğuna bakmayın  tabiki uzuuun süreler yetti arttı bilem. Göz çevremi iyi nemlendirip kırışıklık oluşturmaması benim için olması gerekenler arasında.İlk zamanlar yumuşacık bebek poposu gibi pamuk yumuşaklığında oluyordu göz altlarım.Sonradan göz alıştımı naptı yine yumuşaktı ama ilk haftalardaki gibi değil,verdiği nemi yetersiz buldum. Rahatlatma açısından evet,torba görünümünü azaltmıyor ama bilginiz olsun.Onun için daha kalıcı birşeylere bakmalısınız.Çok yeterli bulmadım, bundan sonra alırsam sıktırtmalı alırım hem daha pratik olur hemde hijyenik.

Lapitak Tırnak Bakım Kremi: Bir ara feci tırnaklarım kırılıyordu,şimdilerde anlıyorum ki uzun zamandır oje sürmediğim için hiç kırılmıyor. Her bünye her ürünü kaldırmıyor tabiri varya o çok doğruymuş. Benim tırnaklarım da kimyasalı kaldıramadığı için isyan ediyormuş meğerse.O  dönemde işe yaramış mıydı dersek ''hayır'' demek zorundayım :/ Ama benim en beğendiğim tırnaklarımı sertleştirip kırılmayı engellediğine inandığım tek ürün var oda neutrogena'nın  el tırnak bakım kremi.Her gece yatmadan önce sürerdim,gün içinde elinizi yıkayınca gidiyor çünkü.Ben bulamadım o kremi siz bulursanız kapın birtane.

Yves Rocher Sensitive Vegetal Göz Kremi: Bunuda mağaza görevlisi pek övmüştü aman nemli tutar aman böyle derken aldım. Ama jelimsi akışkanmsı tarzındaki  ürünler bana uymuyor,yoğun olacak kremsi olacak ancak öyle nemli tutuyor göz altlarımı.Rahatlattı, onun dışında ne morluklarıma ne göz altı torbalarıma hiçbir şeye iyi gelmedi.

Neutrogena Hydro Boos Nemlendirici Krem Maske : Alırken umutsuzdum sırf indirime girdi hemen alayım diyerekten almıştım 6₺ çünkü .Sadece içinde hiyalüronik asit var diye aldım ! ama mükemmel çıktı desem yeridir. Dermaroller kullandıktan sonra cildi yeterince yorduğum için yenileme sürecimde nemlensin dinlensin demlensin 😁 istediğim için kullandım. Sürdükten sonra rahatlattığı gibi sabahleyin uyandıktan sonrada elimi yüzüme sürdüğüm anda buz pisti gibi parmaklarımın yüzümden kaydığını görünce şaşırdım inanamadım sabah kadar nemi gitmemiş.Emiliyor çabuk emiliyor ama artık jel kıvamlı olduğu için mi öyle bilemedim ama çok sevdim.İnşallah ambalajlı şekilde çıkar,böyle tek kullanımlıklar uzun vadede etkili olmuyor.Tekrar bir indirime denk gelirsem alırım.

Dawid walker T.Mugler Allien : Efsane kokusu ve kalıcılığıyla aliien 💓o yüzden bittikçe sevdiğim 3 kokuyu alıyorum.Noa,Anna sui(b4),ve Aliien... Başka açık parfümcülere yaklaşamıyorum bu marka iyi üretiyor bu parfümleri birebir gibiler...Bu zamana kadar denemediyseniz büyük hata 💜 

Jasemine Parfüm : Watsonslarda satılıyor,misler gibi bir yasemin kokusu. Daha çok annem kullanıyor bunu ona bitirdikçe alıyorum, aralarda bende sıkıyorum (: Kolonya gibi ama aşırı kalıcı .Her tene rahatça yakışabilecek bir parfüm.Gidip deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.



Perlodent Diş İpi : Diş arasını sıkıca kavrayan güzel sağlam bir ip olduğu için sıkça satın alacağım diş ipi oldu kendisi.

Rock Sensitive Diş Macunu: Fena değildi ama benim için splat'ın yerini tutamaz.Uygun diye almıştım normal bir diş macun işte aladabilirim almayadabilirim.Beyazlatma namına birşey göremedim.

Rock Balsam : Buda diş macunu aslında ama daha rahatlatıcı diğerlerine oranda,bunu sevdim normallerine göre farkı olduğunu düşünüyorum.

Whitening On the Go Diş Beyazlatıcı Fırça: Bir aralar gratislerde vardı hala var mı bilemiyorum. Tavsiye üzerine almıştım, etkili cidden ama öyle büyük beklentiler içine girmeden kullanabileceğiniz ürünler bence. Diğerleri bunun kadar beyazlatıyor mudur bilemem denemek lazım. Bir süre sonra dişlerde hassasiyet oluşturuyor, doktorlarda pek tavsiye etmiyor.

Arko Nem El Kremi : Zeytınyağlı olduğu için,ellerimede çok iyi geldiğini söyleyebilirim.Sonlarına doğru cıvıkımsı yapısı iyice ortaya çıkıyor bu  piskolojik olarak dahada güzel birşey bence,iştee hass zeytinyağııı profili  :-D Çantaya at çık,elimdeki kremler erisin alırım yine..


Caudalie Güzellik İksiri : Aslında hep duyuyordum tek alacaktım ama şans işte bazen gün yüzüne çıkıyor, set halinde eczaneden baya uygun bir fiyata almıştım! Biberiye,nane yağı,limon otu özleri olduğu için cilde ilk sıktığınızda biraz yakabiliyor,biraz didim ama bildiğin cildiniz hassassa güzel yakıyor 😜.Sonradan azalıyor o etki ve yerini ferahlık alıyor.Gözenekleri küçültüyor,tonik görevi görüyor.Sevdim evet amma velakin cildimi yaktığı için tekrar almam.Bence bu ürünü yağlı ciltler çok sever.

Holika Holika Lip&Eye Remover : Makyaj temizleyicisi,en çift fazlısından. Kore ürününün herşeyi can deyip alıyoruz kullanıyoruz valla, değiyor mu ivitttt... Şuana kadar hiç memnun olmadığım ürünü olmadı.Çok hafif muz kokulu, göz makyajını enfes harika temizledi diyemem ama benim ihtiyacımı gördü.Gözlerde herhangi bir iritasyona sebep olmadı sevdim.Holika tunalı caddesinde var Ankara'da yolum düşerse alırım yine.

Angie Vücut Spreyi : Misleeer gibi bir amber kokusu desem ! 😇 5₺almıştım pinodan bir ara ciddi indirim vardı,keşke birtane daha alsaydım.Kokusu çok kalıcı çok hoş. Amber kokusunu seviyorsanız bence kaçırmayın.

Flormar Aseton : Hassas tırnaklar için aseton ama asetonsuz asetonlardan.Ojeleri güzel çıkarıyordu,asetonsuz diye güzel çıkarmaz diye düşünmeyelim.Bildiğiniz bir aseton kokusu yok yalnız.Parfümsü rahatsız etmeyen bir koku hatta,güzeldi sevdim diyebilirim.Sanıyorum kiii 6,5₺ falan almıştım.

Bio True Lens Solüsyonu : Artık çöpe gidenlerde yayınlamıyım diyorum sürekli bitirdiğim solüsyonlardan kendisi. En nemli tutan gözlerimin en rahat ettiği lens solüsyonu.




Bunlarda dolu dolu biten ufak tefek şeyler işte,
yorumlamamı istediğiniz bir ürün varsa yorumda belirtmeniz yeterli olacaktır.Benim bu ay ki bitenlerim böyleydi darısı sizin başınıza.🐥





ڪےevgilerimle 💋

23 yorum:

  1. Merhaba, ne çok ürün bitirmişsin öyle. ♥ Missha bb kremi geçen ay bende bitirdim. Yedeklemiştim de. Sıra yenisinde.☺ Bu arada instagram kullanıcı adın neydi? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :))Biraz ara verince bitenlere böyle dolu dolu bitti napalım <3 Evet inşallah çılgınca abartmadan yapmak almak lazım alışveriş. Madamekokos ama sağ taraftan izleyicilerin altında direk linki, var bulamassan oradanda gidebilirsin. :*

    YanıtlaSil
  3. Wow, maaşallah sana, ne kadar çok ürün bitirmişsin :)
    La Roche Posay benim cildime pek uygun değil, birkaç ürününü kullandım ama ı-ıh.
    Gelsin yeniler bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Benim ürün bitirememe sorunum var :) aldığım ürünü beğenmiyorsam bekletip sonra çöpe yolluyorum sanırım bitenler postu hazırlamak için ben de bitireceğim aldığım ürünleri teşekkürler yazı için takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. dolu dolu bitenler. gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  6. Gelsin yeni ürünler :)
    Etkinlikte keşfetim blogunuzu, takipteyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Sihirli: Hep sen mi bitireceksin birazda ben bitireyim dedim ((: Lrp candır ama niden üle didin ona üzüldüm, tabisi herkese yaramaz,benim cildimle aşk yaşıyor kendisi.Yeniler ara ara geliyor aslında ama fotolayamıyorum.

    Melci:Yaa :)) oda iyimiş, atma çöpe ama canım,illaki bir alanda yararlandırabilirsin israftan kaçın.Rica ederim her zaman beklerim
    sevgiler :*

    İlke: Accık öyle oldu :))

    Sosyal: Tamam gelecoh yerine yenileri, piyasadaki fiyatlar inseydi bi :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Güle güle gidenler.. :) Yenilere yer açılsın. Benim de kullandığım bir kaç ürün var bunların arasında. Diğerlerine de bakacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Eveeet yaşasın dıyorum her gidişte :D Aynı zevklerimiz o zaman desene <3

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Arko el kremlerini ben de severek kullanıyorum :)Baya ürün bitmiş :)

    YanıtlaSil
  11. Kokuları yapıları güzel oluyor, öyle oldu bu ay :D

    YanıtlaSil
  12. Bakımlı hanımların hali bir başka oluyor değil mi?

    YanıtlaSil
  13. Yaaa evet,kadın milletiyiz işte olsun o kadar:p

    YanıtlaSil
  14. İadeyi ziyarete geldim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldiniz çok sevındım sevgıler :)

    YanıtlaSil
  16. La Roche'un tüm ürünlerini çok seviyorum. Ç vitaminli seriyi kullanıyorum yaşım itibarıyla ve çoook memnunum.
    Organix argan oil konusunda sana katılıyorum, son derece etkisiz eleman.Gelsin mi yeniler :)

    YanıtlaSil
  17. Oo belgin abla nerelerdesin yahu! özlettin kendini...(: Sevilmez mi hiç,sanki benim cildim için üretiyorlar ürünlerini. Ne yazık ki,boşa giden para zaman sonuç sıfır.Geliyor yenileri beklemede kalınız efenim, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  18. Saç köpüğünü merak ettim kullanmam gerek :)

    YanıtlaSil
  19. Nıveadan başlayın bence en cok onu sevdım :)

    YanıtlaSil
  20. Saçlar boyalıyken gerçekten de Bioblas'ın şampuanları hiç iyi gelmiyor. Sanki daha çok dökülüyor saç. Bir kez kullanmış ve bunu yaşamıştım maalesef...

    YanıtlaSil
  21. Çok sert iyice kötüleştiriyor yalnız değilmişim meğer:/

    YanıtlaSil
  22. Yaa aşk olsun sen daha yenimi bakıyorsun bu yazıma küserim :|

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁