30 Ekim 2018 Salı

DENE BUNU SEPHORA SUPRİSE KUTUSU ❤

 Здравствуйте!

Merhaba ! 

Son anda yakaladığım kutuma öyle sevindim ki 😚 Biliyorsunuz ki instagramdan hikaye olarak yayınlanıyorlar kutu çıktığı zaman, anında girmezseniz kalmıyor. O yüzden sürekli takipte kalmanız gerekiyor.En son yaz aylarındayken yakalamıştım 1-2 kez ama onlarda muhtemelen geri dönmüştür özel bir kargo getirdiği için arayıp soramıyorsunuzda. Evde işte o an yerinizde değilseniz geçmiş olsun benim öyle olmuştu,aslında kargocu abiler haber verseler arasalar falan harika olur.





İçindeki ürünlere gelirsek;toplamda 4 ürün var.

Outrageous Extention Maskara 4ml
Uzun Süre Kalıcı Göz Kalemi Infınıte Beige 
Yuzu Özlü Yüz Temizleyici Krem 50ml
Cream Lip Stain Always Red Ruj 1,3ml





Buda banko süpriz 🎈 ! İnternetten olmamasıda ayrı güzel mağazaya gidip istediğim ürünü deneyip bakarak seçebilirim. Bu %30 indirimi kesinlikle değerlendirmeyi düşünüyorum.



Deneyimleyip iyice anlamam için gayet güzeller bence ve 
yeterli geleceğini düşünüyorum,henüz denemedim denedikçe sizlerle paylaşırım.
 İnstagramdan da takip etmeyi unutmayın anlık olarak bazen bazı makyajlarımı paylaşabiliyorum hikaye kısmında.
Dene bunu ekibine çok teşekkür ederim özenli paketi ve denememiz için böyle güzel incelikler düşündükleri için.





ڪےevgilerimle 💋








11 yorum:

  1. Bu kutu harika olmuş ya bana hiç denk gelmez :)...

    YanıtlaSil
  2. güzel kutuymuş görmemiştim bunu..

    YanıtlaSil
  3. Sephora milattan önce uğradığım bir mağazaydı, şimdi toyzshop, kids yazan her yol beniim :) analık.. :) güle güle sür sürüştür , benim yerime de :)

    YanıtlaSil
  4. Ümran: Yaâ dime öyle ama,(: bende şans eseri ınstagramdan bir arkadaşımın hikayesinden görüpte girdim hemen yoksa zor, gönderi bildirimlerini aç öyle takip et birde.

    Audrey: Birçok kez vermişler bende sonradan farkettim ama içlerindeki ürünü her seferinde değiştirmişler, şans eseri çıktı.

    Ailece : Güzel ve bırcok markaya göre kaliteli ve uygunmuş bende yeni farkettim aslında bir mac den farkı yok belki eşdeğer...Olsun ayselcım gene makyaj yapıyorsun arada gezin biten ürünlerin oluyorsa oradan al hem kendıne hem güzelcene bakarsın sen biliyorum ikiniz kokoş kokoş gezersınız :) :*

    YanıtlaSil
  5. bana hiç denk gelmedi güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Süper bir kutuymuş, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. Lerzan : Instagramdan hıkayelerını gonderılerını daımı takip edin eminim sizde yakalarsınız,çok teşekkürler sevgiler !

    Sihirli :Çok teşkürler abloşkom :* öpüyorum !!

    YanıtlaSil
  8. Ürünler harika. Güle güle kullanın.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Nee güzeel şeyler vaarr bayıldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁