21 Ekim 2022 Cuma

GARNİER MİNERAL KOLTUK ALTI DEODORANT


Selam!

Önemli bir konu yer alıyor bugün, rexonadan sonra sevdiğim bir 
deo olur kendileri..

Bitkisel kaynaklı Hyaluronik asit içerir🦭

  

Hassas koltuk altına bakım yapar🐬


 

Tüm gün temiz ve ferahlık hissi sağlar🐟


Neredeyse 2-3 aylık deneyimlerim sonucunda sevdiğimi söyleyebilirim. Aşırı terleyen birisi değilim ama bende kalıcılık süresi olarak 1 gün sabahtan akşama kadar korudu diyebilirim. Kokusuda hoş fresh zaten rahatsız etmiyor sizi buram buram burnunuza gelmiyor. Garnıer termal koruma hala favorim bu arada yani sprey olan formu. 

Eksi olarak buda rexona gibi sürekli kullanımda kaşıntı yapabiliyor. İçinde ne var bilmiyorum o anlamda ama bana dokunduğu kesin. Bende sürekli kullanmamaya dikkat ediyorum. Önceden ön yargılı olduğum bir marka olurken şimdilerde sıcak bakıyorum ürünlerine.



Kaşıntı yapmayan ama gün içerisinde full koruma sağlayan ürün varsa
önerilerinizi bekliyorum.


Sevgilerimle

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁