29 Ağustos 2021 Pazar

BİODER | İNTİM YIKAMA JELİ



Selam !
 
Hijyen konusuna eminim ki birçok kişi özen gösteriyor. 
O zaman bu deneyim ve yazı sizlere gelsin.






 Bu tarz ürünleri her banyoda olmasa bile haftada 2 defa kullanmaya özen gösteriyorum• Bu Ürünüde bilerek hemen deneyip yazmadım çünkü hassas bir konu ve yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Bazıları kaşıntı sebep olabiliyor fakat bu üründe böyle bir sorunla karşılaşmadım. Gayet bebek şampuan tarzı hafif sofistike bir kokusu var. Yapısı jel şeklinde kolay uygulanıp temizleniyor. Sabun alkalin paraben ve alerjik reaksiyona sebebiyet verecek kimyasallar içermiyor. Hassas bölge ile ph ı uyumlu 👍🏻 Düşünüp almaya karar verenler bakabilirler. Denememe vesile olan @bioder ailesine çok teşekkür ederim.




 Sevgiler💋

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁