6 Mart 2021 Cumartesi

MİZON / COLLAGEN POWER FİRMİNG EYE CREAM

Merhaba !

Göz çevreniz kuru yada aşırı kuruysa tam sizlik bir ürünle geldim. 
Kore'den gelen mucize diyelim hatta.
Kore kozmetiğine her zaman güvendiğimi söylerim yine beni yanıltmayan bir ürün ile sizlerleyim. 


Hassas ve zayıf düşmüş göz çevresi ideal olan bu güzel göz kremi aynı zamanda konsantre kolajen ile göz çevresindeki kırışıklık ve ince çizgiler için cilde destek sağlar📌

Elastikiyeti korumada yardımcı daha nemli daha rahatlamış bir göz altı için kesinlikle bu göz kremi favorim oldu. Jel yapıda olduğu için başta kupkuru göz altlarıma nasıl gelir ki diye düşünürken bayağı güzel nem verdi hatta nem bombası diyebilirim. Her gün düzenli kullanıp yarıladım🤭 10 ml ama 1,5-2 ay rahat gider bana. Etanol, benzofenon, yapay koku, paraben ve renklendiriciler içermez🚫
Oluşabilecek ince çizgilerin önüne geçtiğinede bayağı eminim içeriği güzel verdiği nem güzel daha ne olsun. Herhangi göz yakma yada benzeri olumsuz bir durumla karşılaşmadığımı da eklemek isterim. @justinbeautytr ile gene harikalar ötesi bir yolculuğa çıktım. 




Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁