6 Mart 2021 Cumartesi

GÜLSEREN BUDAYICIOĞLU | KRAL KAYBEDERSE / KİTAP YORUMUM



Merhaba ⛬

Psikoloji ve kişisel gelişim kitapları olsun bu dönem bayağı merak saldığım bir zamandı. Kişisel gelişim gerçi hep severdim ama yaşanmış hikayeler hayattan örnekler olması beni daha bir heyecanlandırır. Gülseren b. kitapları yaşanmış olduğu için okumak istedim, bunada en popüler olan kitabından başlamak istedim.

Öncelikle bir isim verecek olsam bu ilahi adalet  olurdu  ve insan yaşattığı acılardan yaşamadan ölmezmiş bunu daha iyi anladım. Gerçek yaşanmış bir hikaye  olduğu için çok etkiledi beni ve 380 küsür sayfalık kitabı 3,5 günde bitirdim  resmen.  Fazla kopya verip  okuyacakların heyecanı kaçsın istemiyorum ama eleştirilerim olacak. Mesela ilk aklıma gelen psikolog hanımın yani yazarın, adam içeri girdiğinde ona hayran kalması  onu çekici bulması  durumu beni oldukça itti. Sebebi evli ve çocuklu eşinide seviyor falan olması. Bu tarz şeyler pek bana göre değil. Adamın yakışıklılık durumu ise çok abartılmış bence. Neymiş bu kenan nasılmış acaba dedirttirdi, gerçi ben renkli gözlü erkekleri oldum olası sevmem isterse leonardo olsun 😏

Kitapta yer yer kahkaha attım yer yer adama aşırı sinirlendim aslında yaptıklarına yaşam tarzına falan değil düşünce tarzı cümleleri beni gıcık etti. Hatta kendini bilmeyen tam yaşı oturmamış 20-27 yaş aralığında bir erkek okusa birde sonunu okumadan yarıda bıraksa kitabı maazallah kötü örnek olabilir bu kenan denen kahramanımız😎
Herkes ağlatacak demişti ağlamadım ama gözlerim baya dolu dolu oldu özellikle o sonundaki yardım ettiği çocuklu aileye orada koptum işte. Oraya gelene kadar yaşadıkları zerre üzmedi beni yazık falan dedim ama duygulanmadım. 

Kitabı kesinlikle okuyun diğer kitapları bu kadar sürükleyicimidir bilemem ama sırf gerçek hikayeler diye almayı düşünüyorum. Ders aldığım hala düşündüğüm çok şey oldu, handan kadar sabırlı bir kadın olabilir miydim gerçekten emin değilim  fadinin mutlu olmasını isterdim en azından evlenip onlara üzüldüm mesela. İnsan sevdimi 1 kişiyi seviyor gibi olmuş fadi olayında. ( fadi açısından bu şekilde en azından kenan vefasız çünkü) Vaybe dediğim şok geçirdiğim zaten birçok şey oldu. Okuyunca beni anlayacaksınız:( instagramda yorumlarınizi merak ediyorum mutlaka okuduktan sonra benide Etiketleyin.  



2. kitabı olarak sizce hangisini en çok severim ? kitaplarını okuyan arkadaşlarım varsa içinizde yorum yaparlarsa ona göre almayı düşünüyorum.



Sevgilerimle

4 yorum:

  1. Gülseren hanımın en güzel kitabını okumuşsunuz.
    Bence bundan sonra Madalyonun İçi iyi gider.
    Camdaki Kız benim için son sırada olurdu, bu da benim fikrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ondan bunu aldım ilk ki sonrakı kıtapları alayım bu tatla (:. İkinci olarak madalyanonun ıcını aldım valla okumamıştım bu yazdıgını süper oldu bana:)) hayata dön nasıl peki oda övüldü çok ? klınıgı anlatmış övmüş dıyende cok o kıtapta.

      Sil
  2. Masumlar Apartmanı ve Kırmızı Oda dizilerinden sonra ismini duyduğum bir yazar Gülseren Budayıcıoğlu. Gerçek yaşanmış hikayeleri okumak güzel bir deneyim oluyor. İnsan kendini kitapta anlatılan karakterlerin yerine koyabiliyor. Bu yüzden gerçek yaşanmış hikayeleri okumak değerli diye düşünüyorum. Güzel bir tavsiye olmuş. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru teşekkür edıyorum güzel yorumunuz ıcın. Saygılar ...

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁