4 Şubat 2021 Perşembe

PALTO TASARIM ÜRÜNLERİ

 


Selam !

Bi kahve arasına ne dersiniz ? ☕️
 Ben daima evet diyorum :) Palto tasarım ile ilk göz göze gelmemiz bodrumda oldu, bir dükkâna girip siyah bir fincan almıştım, özene bezene sardırdım ki onca saatlik otobüs yolculuğumda kırılmasın 👀❤ Daha sonra Ankara'da klips diye bir takıcıda gördüm ürünlerini 2. bardağımıda almış bulundum😍 Normalde bardak aşığı falan değildim ama bu özel ve güzel tasarımlara kayıtsız kalamadım, her anımda yanımdalar. Sağ olsun firmada doğum günümde bana jest yaptı ve hediye olarak bu güzel bebekleri gönderdi. Uzun olan bardağı ister fırçalık ister saksı ister bir şeyler içerek değerlendirebilirsiniz. Ben şuan 2 sindede kahve içiyorum, normalde kupa tarzında içmeyi sevmem ama içiyorum buda palto tasarım farkı bence ! Sayfada ve internet sitelerinde birçok model ve çeşit mevcut, doğum günü yada sevgililer günü hediyesi almaya hazırlananlar için güzel bir fikir olabilir. Ajandam ise neredeyse hep notlarla planlarla dolu, bloğa youtuba ınstagrama ne yazacağım gün gün belli, beni büyük ölçüde kurtardı. Ajanda tutanlarada fikir olsun gene sayfada bol bol çeşit var gidin bakın fiyatlarda 50 den yukarı değil gayet makul.

 Bardaklar çok hafif bu arada ve bu benim en sevdiğim özellik.

👇





Sevgilerimle
💦

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁