16 Ocak 2021 Cumartesi

DEAD SEA SPA MAGİK OKALİPTUS TUZLARI

 


Merhaba !

Şifalı tuz hatta mucize tuz diyeceğiz... 





Banyo tuzlarının birçok yararı var, özellikle bu ürünün bendeki etkilerini yazacağım sizlere. 3 türlü kullandım, ve bayağı sevdim.

Burnum tıkalı olduğu zamanlar kaynar suyun içine 1 avuç koyarak içime çektim, birkaç yağ var ama ben direk okaliptus yağı kokusunu aldım ve direk burnumu açtı etkisine bayıldım! Küvete doldurarak ve bazende ayak suyuma koyarak kullandım, günün bütün yorgunluğunu aldı götürdü. Ne zaman yapsam uykum geldi zaten 🤭 

Tuzla aynı zamanda Aromatik yağlarla karıştırılıp ✨peeling,manikur, el bakimi veya exfoliator olarak da kullanabiliyor. Bende güzel kokan farklı bir yağ olmadığı için denemedim. Sizler için ambalaj arkasını inceleyin diye kaydırmalı fotoğraf olarak ekledim bakmayı unutmayın. Siz daha önce kullandınız mı bu tarz bir tuz bana yazın.



Sevgilerimle

💗

2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁