18 Ağustos 2020 Salı

NASHİ ARGAN SAÇ SETİ !

Günaydın güzeller !

Saç konusu bizler için her zaman hassas olmuştur. 
Senelerdir merak ettiğim bir markanın ürünlerini sonunda deneyebildiğime sevindim.



Sevgili saçlarına değer veren kızçeler. Üzülerek belirtmeliyimki nashiargan tarafından denemem için gönderilen bu bebekler dün itibari ile bitmiştir. Özellikle ortadaki argan serumunun bitmesini hiç istemedim, sabah akşam aklıma geldikçe sürdüm, çünkü saçlarımın ihtiyacı varmış.

 Misler gibi kokusu verdiği yumuşaklık ve gözle görülür parlaklık alkışlanasıydı.Sampuan ve kremide öyle güzel ki kremler benim saçları yumuşatmaz genelde ama bu bildiğiniz maske gibi ipek gibi açtı saçlarımı, şampuanın da saç derimi yormadan gıcır gıcır yapmadan besleyerek, dolgunlaştırarak temizlemesini çok sevdim. 

Markanın başarılı olduğunu biliyordumda bu kadar beklemezdim seveceğimi. Alın aldırın ballar. @nashiargan_turkiye ye buradan tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. 




𝒮𝑒𝓋𝑔𝒾𝓁𝑒𝓇𝒾𝓂𝓁𝑒 !

  

2 yorum:

  1. Yaa hep merak ettiğim bir markaydı.. İlk defa bir yorumuna denk geldim.. BAkacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁