13 Ağustos 2020 Perşembe

ESDERMA MD C VİTAMİNİ SERUMU !

 

Günaydın güzeller !

 Esderma Md Markasının @essiguzellik tarafından gönderilen bu güzel 
C vitamini serumunu inceleyeceğiz bugün.

C vitamini serumu asidiktir. Cilde uygulandığında cildin kollajen ve elastin üretimini hızlandırarak cilt sorunlarını iyileştirmesini adeta tetikleyebilir.
Peki cilde sağladığı etkiler ❓

🔆 Kırışıklıkların oluşmasını engeller.

🔅 Cildin nem oranı dengeler.


🔆 Sivilce izlerini ortadan kaldırır.

🔅 Cilt rengini eşitlemeye ve solgun cildin canlanmasını sağlar.

🔆 Cildin onarılmasını yaraların çabuk iyileşmesini sağlar.

🔅 Güneş lekelerinizde azalma sağlar.

Kısaca saymakla bitmez bu güzel serumu henüz kullanmadıysanız kesinlikle tavsiye ediyorum.

Bendeki Etkileri?



2 hafta oldu belkide sürekli kullandım. Evden çıkmadığım zamanlar sabah akşam bazende sadece geceleri uyumadan önce. Cildim pürüzsüz ve yumuşacık oldu. Kullandıktan sonraki o sıkılaştırma hissine ise bayıldım! Gıdık bölgemde sık sık kullanıyorum bu tarz ürünleri. Devamlı kullanımda cildime dahada iyi geleceğine eminim. Herhangi sivilce vs oluşturmadı bende👍🏻 Teşekkürler essiguzellik . Soru ve satın almak için kendilerine ulaşabilirsiniz.




Sєνgιℓєrιмℓє

4 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁