17 Kasım 2019 Pazar

BEAUTY BLENDER MAKYAJ SÜNGERİ 💙


Merhaba !

Yaklaşık bir senedir kullanıyorum artık söz sırası geldi, o meşhur süngeri
 birde ben yorumlayayım bakalım.





Pembiş tatlı bir rengi var her ne kadar bu rengi sevmesemde😊

- Islak veya kuru olarak kullanılabiliyor.
(su dolu spreyli bir şişem var, genellikle kullanmadan önce üzerine su sıkıyorum ve o şekilde ne uygulayacaksam uyguluyorum)

-Her sünger gibi ürünü emiyor, ama tamamen ürünü yok etmiyor, hani heba olmuyor yeniden sıkayım bütün ürünü emdi asla değil.

- Arındırmak ilk başlarda çok kolaydı, sanırım her kirlendiğinde yıkadığım için olabilir. Ama kat kat ürün uygulayıp yıkamazsanız, arınma temizleme işlemi zor oluyor.

- Sabun ile, bebe şampuanı ile yıkıyorum. En iyi sabunla çıkıyor sanki o kısmı daha keşvedemedim.

-Yıkarken tırnaklarınız uzunken öyle diğer süngerler gibi hemen tırnak süngere geçince parçalanmıyor. Ufak tefek sıyrıklar minik çukurluklar aşınmalar oluyor ama genede yarılması asla olmadı, genede dikkat edin.

- Islak aydınlatıcı tarzı ürünleri çok iyi uyguluyor ama toz ürünleri fırça kullanarak uygulayın bence bu ona gelmez (:

- Sivri uç kısmıyla göz altı kapatıcımı uyguluyorum, veya kapatmak istediğim bölgelerde ince çalışıyorum.



En önemli noktalara değindim, sormak istediğiniz sorular 
var ise her zaman yorumlara yazabilirsiniz.


ڪےevgilerimle
💋


8 yorum:

  1. Ürün çok güzel gözüküyor. Detaylı anlatman cok hoşuma gitti.Toz ürünleri bende fırça ike kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel görünüyor teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ben henüz almadım ama oldukça merak ediyorum. O fiyata değer mi ? diye çok düşündüm. Kafamda olan sorulara bir cevap olmuş yazın , teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rt de denedim oda güzeldi ama paramparça olmuştu zamanla aşındı :/ Bu ona nazaran çok çok iyi. Sevindim valla <3 sevgilerr

      Sil
  4. Aynısı bende var kuru haliyle bile şahane bir ürün, seviyorum kendisini :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁