7 Mayıs 2019 Salı

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM 💝


Здравствуйте!
Selam !

Anneler günü geliyorken ve hazır indirimler boy göstermişken 
sizlerle en son yaptığım alışverişlerimi paylaşayım.



Elixir Jeunesse Detox Etkili Yaşlanma Karşıtı Serum !
Bunu annem için aldım aslında fakat benim yaş gurubum içinde geçerli.
Kokusu falan diğer kremlere serumlara nazaran çok güzel,biliyorsunuz bitkisel içeriği olduğu için genel itibariyle bitki bitki kokuyor ama bu öyle değil.Fiyatı biraz tuzlu ve şuan bir indirim var sitesinden de bakabilirsiniz kaça düştüğüne.

Vanilya Saç Ve Vücut Spreyi!
Yok böyle bir koku ! Ben saçlarım için aldım ama bende en kalıcı olan koku vanilya kokusu oldu, kesinlikle bu kokuyu deneyin.


Volume Elixir (Kirpikleri besleyerek güçlendiren hacim maskara) !
Kahverengi maskarayı çok severim, daha doğal gösteriyor kirpikleri. İlk izlenim olarak beğendiğimi söylemek isterim. Kıl yapısıda güzel,ihtiyacınız varsa bir bakın.



Evet benim ufak çaplı Yves alışveriş maceram bu kadardı bir sonraki
 gönderi Farmasi üzerine olacak beklemede kalın güzeller...




ڪےevgilerimle
💚

35 yorum:

  1. Saç ve vücut spreyini çok merak ettim, uzun zamandır Yves Rocher'ye uğramamıştım gittiğimde bir bakayım :) Kahverengi maskaraları da çok merak ediyorum aslında ama hiç denemedim, indirimlerde bir kahverengi maskaraya şans vereyim. Hepsini güle güle kullan kokoşcum çok sevgiler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarına sık ve eve git o kadar söylüyorum:) Ama sadece şampuanlanmış kremlenmiş olsun saçların başka bir şey sürmemiş ol. Fulyacım en son max factor kullandım oda çok güzeldi buda güzel seviyorum doğallığı, çoook mersi öperim çook !! <3

      Sil
  2. hala ne alacağıma karar veremedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenha olduğu bir zaman git öyle daha rahat bakılıyor inan ki.

      Sil
  3. Anneler günü indirimlerinden ben de istifade ediyorum. Yves Rocher alışverişlerin çok güzel. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmeyeni dövüyorlardı bende dayanamadım napım, sağolasın canımcım :*

      Sil
  4. Ne guzel bir yves rocher alisverisi olmus💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ya senin sevdiğim serumdan almasam olmazdı bak :D

      Sil
  5. vanilya saç ve vücut spreyini ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Yves rocher ürünlerini genel olarak çok başarılı buluyorum.Harika bir indirim değerlendirmesi olmuş kuzum hepsini güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al bendende o kadar beybim, çok teşekkürler öpüyorum !! :*

      Sil
  7. Doğum günü kampanyasındayım ama ne alacağımı bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyaj temizleyicisine bak canım birde temizleme yağı var ya papatyalı oda övülüyor.

      Sil
  8. Harika ürünler almışsın canim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun incim :* öptüm çook !

      Sil
  9. Yves rocher aşkı sonsuz aşktır��

    YanıtlaSil
  10. Serumu ben de inceleyeyim bir ara..

    YanıtlaSil
  11. Eveeet, anneler günü yaklaştı, incelemeler devam ediyor, katkılarınız için teşekkür ederim. Yaşlanma karşıtı serum dikkat çekici, gerçi annem bu yaa, yaşlanmaz zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim en demek,değerli yorumun için bende teşekkür ederim :* hehe evet onlar hep genç kalır :D

      Sil
  12. Yves rocher ürünlerini çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. Tüm ürünler harika görünüyor 😊

    YanıtlaSil
  14. Saç ve vücut spreyine bakıcam mutlaka ♥

    YanıtlaSil
  15. Vanilya kokusunu ben de çok severim :) Denemeli :)

    YanıtlaSil
  16. Oldukça güzel ürünler seçmişsin

    YanıtlaSil
  17. Vanilya kokusu ve lavanta bende yeri ayrıdır. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  18. Yves Rocher bayıldığım ürünlere sahip bir marka.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁