1 Nisan 2019 Pazartesi

DİZİ TAVSİYELERİM / 2 \ 🎬

Merhaba 

Dizi tavsiyelerimin 2. bölümüyle karşınızdayım. 
Netflix çıktı çıkalı her yer arıza veriyor doğru düzgün film dizi izleyemez olduk...
Malum üyelik alsak 1 ay ücretsiz oluyor geri kalanı paralı. :/
Sorunsuz takılmadan izlediğiniz dizi film sitelerini aşağıya yazarsanız çok sevinirim.


The 100 

Kaç sezondu bilemiyorum şuanda ama bir süre sonra koptum.Sanırım ara verdikleri zaman bir bekleme süresi oluyor biliyorsunuz asker bekler gibi 1 sene dizi bekliyoruz, yeni sezon gelsin diye. 5 sezon luk bir dizi, ben 3.sezondan sonra izlemedim.Türü; Bilim kurgu,aksiyon,savaş,gerilim. Uzayda geçiyor başlarda sonra dünyaya iniyorlar, ve türlü türlü senaryolar her bölüm yeni şeyler izliyorsunuz. Bence güzel dizi ama dediğim gibi kopunca bir daha izlediğimde aynı tadı alamadığım için yarıda kestim. 


LOST IN SPACE

İzlediğim en tatlış dizilerden biridir, kurgusunu beğendiğim kısa sezonlu bir diziydi.
Türü: bilim kurgu, aksiyon, gerilim, suç. Bir adet robot ve çocuk kardeşliği, ikisinin arasında geçen güzel şeyler. Ve tabi aksilikler psikopat tipler :) Fazla detaya girmeyeyim ama bi izleyin.



THE EXPANSE 

İzleyip 2. bölümden sonra koptum, yani uzayda geçiyor sonra dünyada bir şeyler oluyor ne alaka dedim anlam veremedim karman çorman oldu benim aklım. Kesin güzeldir diye başlayıp beğenmedim beni hayal kırıklığına uğrattı. Kısaca aksiyon,gerilim var bilim kurgu denmiş birde ama ben bilimlik kurguluk bir  bölüm göremedim açıkcası. Eğer izleyecek dizi bulamadıysanız bir buna bakın en azından 2 bölüm izleyin, belki bana uymadı size uyar. Ama haklıymışsın da derseniz gelin buraya yorum yapın 😀 



LA CASA DE PAPEL

İşte o meşhur dizimiz 💖 başlarda ön yargıyla yaklaştığım dizidir kendisi. Herkes izliyor kesin fazladan övüyorlar herkes izliyorsa ben izlemem dediğim dizi 😎 Ama bir başladım başlayış o başlayış. Türü: Piskolojik gerilim, suç, aksiyon. Her bölümünü merakla izletiyor, bir sonra ki bölümde ne olacak diye merak ediyorsunuz. Çok çok dahice şeytanın aklına gelmeyecek sahneleri fikirleriyle bir banka yakalanmadan nasıl soyulur nasıl plan yapılır en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Dahada başka bir detay vermiyeceğim, zaten 4.sezon bir türlü başlamadı gitti, heyecanla bekliyorum...



Baştada yazdığım gibi dizi siteleri öneriniz varsa dizi film önerileriniz varsa bekliyorum. Çünkü ben bulamıyorum artık izlenecek bir dizi. Ya görüntüsü eskitme oluyor yada sitede donma açılmama yaşıyorum.




ڪےevgilerimle
💧



30 yorum:

  1. Ilginc filmler. La casa de papel i cok severek izlemistim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım zar zor seçtim bunları da izledim :d

      Sil
  2. Harika öneriler canim.Bunlari not alıyorum.Ufakliktan zaman buldukça bakarım ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam incicim, kafa dağıtmak için güzel oluyor. <3

      Sil
  3. Ben tek hamlede biten sinema filmlerini seviyorum dizilerle pek aram yok. Dikkatimi çeken the 100 bu seçkide...Teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film öneriside yapayım o zaman gelecek zamanda, rica ederim :*

      Sil
  4. Teşekkürler. Dikkate alacağım tavsiyelerini😊🤚

    YanıtlaSil
  5. Le casa de papel çok duyduğum bir dizi onu izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Ne yazık ki dizi izleme alışkanlığım yok benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman film izlettiricem ben sana dur yazıyı hazırlıyımda hele yayınlarım :D

      Sil
    2. Hahaaaa hadi bakalım..Merak ettim..

      Sil
  7. La casa de papel i oldukca merak ediyorum dizi izlemeye vaktim hic yok:((

    YanıtlaSil
  8. Yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi hemen geldim bende teşekkürler ❥

      Sevgiler

      Sil
  9. Pek dizi izlemiyorum sıkılıyorum çabuk. Ama tavsiye için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  10. lost in space izledim. ya, dizibox, dizilla, dizi ist, dizimag, dizilab, bunlardan hep izliyom, hiç takılma yok. kore dizilerinin olduğu sitelerde takılma oluyor, izleyen çok olduğu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok tatlıştı sevmişsindir sende eminim. Kore dizilerinin olmadığı sitemi kaldı canım beea.

      Sil
  11. Ben de dizi izleyemiyorum pek :( Her günüm dolu dolu geçiyor,takip edemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu ara hem bulamadım dizi hemde izleyemedim sınavlarım var :/

      Sil
  12. dizilere bölündüğü için çok başlayamıyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi izlerken hep kesiliyor evet yeni sezon bekliyoruz o açıdan hak veriyorum sana❥

      Sil
  13. Yurt ortamım bu güzel dizileri izlememe engel maalesefkiii :(
    Sayfanızı yeni gördüm ve takibe aldım. Sizleri de bekleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cd alın sizde film için laptopa koyun izleyin mis :)
      Geldim bende <3 Teşekkürler

      Sil
  14. Ben de yoğun tempodan fırsat bulsam da ızlesem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende de vizeler var açsamda vicdanım rahat olmuyor ki.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁